Friday, 19.04.2024, 21:05
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Методична скарбниця

Головна » Методична скарбниця

Всього матеріалів в каталозі: 67
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 »

Правильне харчування – запорука здоров’я людини.

Здоров`я дитини – багатство родини!

Здоров`я народу – багатство країни!

З давніх - давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров`я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров`я: «Здоровенькі були!», «Дай ,Боже, здоров`я!»,

«Доброго здоров`я!»,»Бувайте здорові!».

Мої файли | Просмотров: 1457 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 14.03.2013 | Комментарии (0)

ЯК СТВОРИТИ, ДІЯТИ, СПІВПРАЦЮВАТИ

Що таке Євроклуб?

Євроклуб - об’єднання групи однодумців, які зацікавлені європейською тематикою, поглиблюють свої знання про Європу та європейську інтеграцію і поширюють інформацію, що стосується цієї теми, у навчальному закладі та місцевій громаді.

                  

Мої файли | Просмотров: 544 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 13.02.2013 | Комментарии (0)

          ЕСЕ - це самостійна письмова робота на тему, запро­поновану викладачем (тема може бути запропонована також студентом, але обов'язково повинна бути погоджена з викладачем).
Мої файли | Просмотров: 907 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 13.02.2013 | Комментарии (0)

ДОВІДКА ЗА ПІДСУМКАМИ КОНТРОЛЮ ЖУРНАЛІВ

Мета: проконтролювати виконання єдиних вимог до оформлення й ведення журналів.

Класи____________________

Дата _____________________

Метод: аналіз.

П. І. Б., посада того, хто перевіряє:

Мої файли | Просмотров: 541 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 28.01.2013 | Комментарии (0)

Форми методичної роботи, як правило, подаються групами відповідно до їх мети. При цьому кожна з форм вирішує певні завдання в методичному супроводі професійної діяльності педагогів. Метою вчителя може бути як представлення свого досвіду роботи в методичному заході, так і збагачення знань через напрацювання колег. Яку саме обрати методичну роботу – вирішувати Вам!
Мої файли | Просмотров: 1147 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 28.01.2013 | Комментарии (0)

Казка про кути.

Жили собі у підручнику з математики кути. Їх було чотири: Прямий, Розгорнутий, Тупий та Гострий. От і вирішили вони втекти з підручника, бо господар книжки був не охайний. Любив помалювати, але не в альбомі з малювання, а в книжці з математики.          

Довго думали, куди ж їм піти? Вирішили спробувати себе в акторстві. І поселилися у новій казочці. Всі були добрі і дружили із жителями казки. Та гострий кут не хотів ні з ким дружити. Він всіх колов своїм  колючим кутом.

Прямий, Розгорнутий та Тупий кути хоч і сварилися на нього та все ж хотіли, щоб він став кращим. Вони подарували йому новенький транспортир.

Адже гострий кут  любив часто вимірювати величину свого кута. Він думав – чи не виріс я ще на один градус ? Транспортир йому дуже сподобався. За допомогою нього вони разом  побудували спільну велику хатку – трикутник.

  

 

 

Кут.

Є кути тупі і гострі,

Є розгорнуті  й прямі.

У кута є назви різні:

А, В, С, К, L, M, I.

Є і градуси у нього

Так вимірюють його.

90, 100 і вище

То ж не плутайте цього!

Є два промені у нього

Він складається із них.

Скільки променів у нього –

Стільки має він сторін.

Має точку – це вершина –

Пишеться по середині.

Елементами це зветься.

Є кути довільні й ні,

Тож не плутайте  ви їх.

То, щоб гарно все це знати-

ТРЕБА ПРАВИЛА ВИВЧАТИ!!!

Мої файли | Просмотров: 546 | Загрузок: 0 | Добавил: Юлия | Дата: 18.10.2012 | Комментарии (0)

Усі прийоми запам’ятовування  матеріалу можна розділити на два основних напрямки: мнемотехніка ( методи, в основі яких лежить вербально- логічне мислення ) та ейдетика ( методи, що базуються на конкретно – образному  мисленні .)

Наведемо приклади різноманітних прийомів, що полегшують запам’ятовування математичного матеріалу.


Мої файли | Просмотров: 1494 | Загрузок: 0 | Добавил: Yulia | Дата: 30.08.2012 | Комментарии (0)

Методична розробка — одна із поширених форм творчої діяльності педагогів, особливо під час атестації. Проте відсутність у них навичок наукового дослідження, осмислення та опису власного досвіду призводить до того, що їхні розробки не використовують. Тому хочемо детальніше зупинитися на процесі моделювання (створення) перспективного педагогічного досвіду (ППД).

 

Мої файли | Просмотров: 1412 | Загрузок: 0 | Добавил: gorono | Дата: 07.11.2011 | Комментарии (0)

  • обґрунтування актуальності досвіду;
  • теоретична база;
  • провідна ідея;
  • технологія;
  • можливі результати.1

 

Мої файли | Просмотров: 602 | Загрузок: 0 | Добавил: gorono | Дата: 07.11.2011 | Комментарии (0)

У міжкурсовий період педагог активно працює над підвищенням свого професійного рівня, бере участь у всіх видах методичної роботи, які співзвучні його темі самоосвіти, активно вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід з порушеного питання.

 

Мої файли | Просмотров: 654 | Загрузок: 0 | Добавил: gorono | Дата: 07.11.2011 | Комментарии (0)

Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz