З давніх - давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров`я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров`я: «Здоровенькі були!», «Дай ,Боже, здоров`я!»,
Євроклуб -об’єднання групи однодумців, які зацікавлені європейською тематикою, поглиблюють свої знання про Європу та європейську інтеграцію і поширюють інформацію, що стосується цієї теми, у навчальному закладі та місцевій громаді.
ЕСЕ - це самостійна письмова робота на тему, запропоновану викладачем (тема може бути запропонована також студентом, але обов'язково повинна бути погоджена з викладачем).
Форми методичної роботи, як правило, подаються групами відповідно до їх мети. При цьому кожна з форм вирішує певні завдання в методичному супроводі професійної діяльності педагогів. Метою вчителя може бути як представлення свого досвіду роботи в методичному заході, так і збагачення знань через напрацювання колег. Яку саме обрати методичну роботу – вирішувати Вам!
Жили собі у підручнику з математики кути. Їх було чотири: Прямий,
Розгорнутий, Тупий та Гострий. От і вирішили вони втекти з підручника, бо господар
книжки був не охайний. Любив помалювати, але не в альбомі з малювання, а в
книжці з математики.
Довго думали, куди ж їм піти? Вирішили спробувати себе в акторстві. І
поселилися у новій казочці. Всі були добрі і дружили із жителями казки. Та
гострий кут не хотів ні з ким дружити. Він всіх колов своїмколючим кутом.
Прямий, Розгорнутий та Тупий кути хоч і сварилися на нього та все ж хотіли,
щоб він став кращим. Вони подарували йому новенький транспортир.
Адже гострий кутлюбив часто
вимірювати величину свого кута. Він думав – чи не виріс я ще на один градус ?
Транспортир йому дуже сподобався. За допомогою нього вони разомпобудували спільну велику хатку – трикутник.
Усі прийоми запам’ятовуванняматеріалу можна розділити на два основних напрямки: мнемотехніка (
методи, в основі яких лежить вербально- логічне мислення ) та ейдетика (
методи, що базуються на конкретно – образномумисленні .)
Наведемо приклади різноманітних прийомів, що полегшують запам’ятовування
математичного матеріалу.
Методична розробка — одна із поширених форм творчої діяльності педагогів, особливо під час атестації. Проте відсутність у них навичок наукового дослідження, осмислення та опису власного досвіду призводить до того, що їхні розробки не використовують. Тому хочемо детальніше зупинитися на процесі моделювання (створення) перспективного педагогічного досвіду (ППД).
У міжкурсовий період педагог активно працює над підвищенням свого професійного рівня, бере участь у всіх видах методичної роботи, які співзвучні його темі самоосвіти, активно вивчає та впроваджує передовий педагогічний досвід з порушеного питання.