Дослідження
стану готовності педагогічних працівників ЗНЗ міста
щодо впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими потребами (лютий 2016 року)
Для дослідження стану готовності педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів міста щодо впровадження інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами було проведено анкетування педагогів. Анкета складалася з 17 запитань, які включали в себе закриту, відкриту на напіввідкриту форми. Запитання стосувалися вивчення актуальності проблеми впровадження інклюзивного навчання в ЗНЗ, вплив інклюзії на здорових дітей та з порушеннями психофізичного розвитку, рівня підготовки педагогів до викладання в інклюзивному класі.
Під час дослідження було опитано 161 педагогічна працівника (учителі початкових класів, іноземної мови, математики, фізики, інформатики, хімії, біол
...
Read more »