Інноваційні технології навчання і виховання як засіб
розвитку творчої активності педагогів і учнів.
(Нотатки із науково-практичної конференції)
Пріотетним напрямком у розвитку освіти на сучасному етапі є підготовка людей високої освіченості кваліфікованих спеціалістів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння і впровадження наукових і інформаційних технологій. У зв’язку із зміною соціальних вимог відбувається переосмислення ролі вчителя в процесі модернізації системи освіти, підвищуються вимоги до нього. Ще А. Дістервег сказав, що учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися і надих
... Read more »
Рідна мова - запорука існування будь-якого народу. Для нас, українців, - це українська. А як сказала Ліна Костенко: «Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову».
Ми живемо в Україні, ініхто в цілом
... Read more »
Нарешті зима починає видихатись… Пішли холоди із заметілями кудись далеко, а все частіше виглядає тепле сонечко і радує всіх своїм теплом, здіймає нас над буденним світом і несе у чарівний та дивовижний світ казки, де любов, ласка, радість огортають невидимими крильми і дарують цілий світ, світ весни. А у весни жіноче обличчя – обличчя вічного свята.
Тож, дорогі колежанки, сердечно вітаємо Вас із чудовим весняним святом - 8 Березня! Щиро зичимо Вам весняної повені щастя, натхнення, любові, оновлення, процвітання, віри. Віри в краще майбутнє – воно неодмінно настане, віри в людей – вони переважно є добрими, віри в себе – це є за
... Read more »
Пізнавальна активність дошкільника – один із найважливіших чинників навчання, здобуття знань про навколишній світ. Юна особистість успішно формується лише в процесі активної взаємодії з навколишньою дійсністю. Як зацікавити дитину, викликати в неї бажання пізнавати, експериментувати, досліджувати, розмірковувати, робити висновки? Як організувати дитячу діяльність та які засоби найефективніше використовувати в роботі з дошкільниками для формування пізнавальних здібностей? Ці питання були винесенні на обговорення засідання постійнодіючого семінару - практикуму завідувачів та вихователів – методистів дошкільних навчальних закладів, що відбувся наприкінці лютого 2015 року на базі ДНЗ №5 «Сонечко» (завідувач Шклярук Л.А.).
У доповіді – презентації «Діяльність педколективу щодо формування пізнавальної компетенції дошкільника» вихователь - методист Солонець І.М. поділилас
... Read more »
Становлення української державності, інтеграція України у світове та європейське співтовариство передбачають орієнтацію на Людину, її духовну культуру й визначають основні напрями виховної роботи з молоддю та модернізацію навчально-виховного процесу. А ідеалом виховання виступає різнобічно та гармонійно розвинена, національно свідома, високоосвічена, життєво компетентна особистість, здатна до саморозвитку та самовдосконалення.
У розрізі поняття національно-патріотичного виховання в школі й родині важливим є
... Read more »
Здоров’язбережувальні технології в корекційній роботі
У лютому місяці відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів – дефектологів дошкільних навчальних закладів міста. Тема засідання методичного об’єднання, над якою поглиблено працюють педагоги вже другий рік поспіль - «Здоров’язбережувальні технології в корекційній роботі з дошкільниками». Під час засідання учасники м/о поділилися своїми напрацюваннями, досвідом роботи з даної проблеми. Вчитель –логопед ДНЗ №2 « Оленка» Різніченко О.В. запросила всіх у «педмайстерню», де познайомила із технологію «Пальчиковий ігротренінг»
... Read more »
Виховання завжди дуже конкретне. У тому розумінні, що реалізується через конкретні ситуації й прийоми, які задають стиль, дух, життєвий нерв взаємин вихователів і вихованців чи то у сім’ї, чи то в школі. Дійство виховання нагадує роботу вишивальниці, що тонким шовком найрізноманітніших відтінків кладе нитку за ниткою, аж допоки не починає вимальовуватись на полотні той чи інший образ, глибокий і змістовний. Виховання – це, безумовно, мистецтво. Мистецтво виховання майбутнього нашої держави.
Зміни, які відбуваються в нашому суспільстві, ставлять серйозні вимоги до освіти. Реалізація державної політики в галузі освіти потребує підвищення ефективності роботи навчальних закладів, підготовки педагогічних кадрів з високим рівнем професіоналізму, інноваційним творчим стилем. І однією з найсерйозніших ланок у процесі демократизації та реформування освіти є підготовка учителя до навчально-виховної діяльності. В. Сухомлинський говорив: «Педагогічна ідея – це повіт
... Read more »