Saturday, 20.04.2024, 04:24
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2021 » November » 17 » «Нова фізкультура – фізкультура без бар’єрів»
16:44
«Нова фізкультура – фізкультура без бар’єрів»

…Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю,

пройматися і надихатися силами, що пробудилися в ній.

 Жалюгідна кожна людина, що відстала від свого часу;

 поява ж учителя молоді, який сам живе в минулому,

викликає лише співчуття всіх людей,

які живуть у ногу із своїм часом

 і мислять суголосно зі своїми сучасниками.

А. Дістервег

 

12 листопада 2021 року для інструкторів з фізичної культури та вихователів закладів дошкільної освіти відбулося онлайн-засідання Педагогічної майстерні, під час якого було розглянуто такі питання:

  1.  «Нова фізкультура – фізкультура без бар’єрів» -  ознайомлення  з аспектами  методики О. П. Аксьонової «Школа розумного руху». Місія інструктора з фізкультури в системі фізичного виховання сучасних дітей нового покоління «z» і «a»;
  2. Кардіотренування з використанням пакетів (робота з дітьми);
  3. «Граючись-розвиваємось» – рухові задачки з використанням різноманітного матеріалу (пакетиків, мочалок, паперових тарілок).

Дошкільний вік є одним із найбільш відповідальних періодів життя людини для формування фізичного здоров’я й культурних навичок, які забезпечують його вдосконалення, зміцнення і збереження в майбутньому. А це можливо завдяки використанню здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дошкільників. Педагогам потрібно опановувати такі методики, за якими діти мали б змогу діяти за своїми правилами, що народжуються в ході взаємодії з дорослими та однолітками, та опановувати навчання раціональній техніці руху.

Із педагогічними завданнями та цілями парціальної програми «Школа розумного руху» (автор О.П. Аксьонова) для впровадження в закладах дошкільної та початкової освіти познайомила присутніх Вороніна Н. В., інструктор з фізичної культури ЗДО №11 «Теремок». Методологічними засадами методики фізичного виховання за даною програмою  є педагогічна стратегія невтручання, орієнтована на формування у дітей таких умінь:

- спілкуватися один з одним мовою рухів;

-діяти усвідомлено залежно від обставин;

-бачити положення інших людей у просторі;

-прогнозувати наступні (майбутні) ситуації в різних часових інтервалах;

-діяти на випередження.

Програмний матеріал і особливості методики навчання у «Школі розумного руху» спрямовані на формування нової генерації дітей засобами фізичного виховання, в яких створюється образ фізкультурно-освіченої особистості. Лише методика, яка спирається на дитячу творчість, ініціативність, варіативність поведінки, допоможе дитині відчути себе спритною, сильною, здатною разом із друзями впоратися з різними важкими завданнями, життєвими труднощами.

Ніна Віталіївна запропонувала присутнім переглянути відеоролики, де діти виконували завдання способом, який обрали самі і в своєму особистому темпі, використовуючи мотузку, мочалки, паперові тарілочки, поліетиленові торбинки.

Під час обговорення учасники засідання відмітили, що діти сучасності вже зовсім інші, і у педагогів є лише один вихід – сприймати їх такими, як вони є, і звісно змінювати свої методи роботи та відходити від штампів. Бо хто, як не педагоги?...

Любов Гречка, інспектор відділу освіти

Миргородської міської ради

Просмотров: 739 | Добавил: kozlovga803017 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  November 2021  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz