Friday, 19.04.2024, 13:18
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2021 » November » 23 » Засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти
12:01
Засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти

«Музика – універсальна мова людства»

Лонгфелло

У наш час дуже гостро постає проблема мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Це обумовлено напруженим ритмом нашого життя, надмірним захопленням телебаченням, необмеженим використанням дітьми гаджетів в якості ігор. Педагоги і музичні керівники дошкільних закладів не стоять осторонь від цієї проблеми, адже розвиток мовлення і музичний розвиток тісно пов’язані. Цей процес можна спостерігати під час музичних занять, свят та розваг, театралізованої діяльності.

18 листопада 2021 року онлайн засідання професійної педагогічної спільноти керівників музичних закладів дошкільної освіти Миргородської міської територіальної громади було приурочене саме питанню мовленнєвого розвитку дошкільників. Із презентацією «Розвиток зв’язного мовлення та інтелекту дитини дошкільного віку засобами музики» виступила Друзь В.І.,  музичний керівник ДНЗ№7 «Яблунька». Вона також надала методичний коментар колегам щодо використання корекційних методик на музичних заняттях.

Учасники засідання переглянули відеозапис музичного заняття з елементами мелодекламації, логоритміки та релаксації «В гостях у Осені» для дітей різновікової групи, яке підготувала та провела разом зі своїми вихованцями Валентина Іванівна. Заняття було насичене корекційними вправами для розвитку мовлення. Невимушено, але доцільно застосовувалися інноваційні методики: мелодекламація, активне слухання, логоритміка, релаксація, самомасаж та психогімнастика. Всі види музичної діяльності, використані корекційні методики та технології спонукали й мотивували дошкільнят промовляти, проспівувати слова, сприяли збагаченню словника, вдосконаленню вимови, розвитку фонематичного слуху вихованців.

Музика – найбільш емоційний вид мистецтва. Активна природа дитячих реакцій на музику повинна використовуватися педагогами і спрямовуватися на досягнення цілей щодо розвитку дитини, її мовлення та інтелекту.

 

Лариса Омельяненко, керівник музичний ДНЗ № 10 «Веселка», керівник професійної педагогічної спільноти  керівників музичних

Просмотров: 737 | Добавил: kozlovga803017 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  November 2021  »
SuMoTuWeThFrSa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz