Варто розпочати із задуму та плану проведенння уроку.
1. Якими були головні підстави вибору саме такого уроку, виходячи з наступних міркувань:
Яке місце даного конкретного уроку в темі, що вивчається, розділі, курсі, в системі уроків?
Як пов’язаний проведений урок із попередніми уроками; на які основні знання, набуті навички він спирається?
Як сьогоднішній урок впливає на наступні уроки, теми, розділи (в тому числі й з інших предметів)?
Як під час підготовки до уроку були враховані програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку даного навчального закладу?
В чому Ви бачите специфіку, унікальність цього уроку, його особливе значення? (Мова йде про випадок, коли вчитель має можливість сам обрати термін проведення «відкритого» уроку, що й визначає його тему, форму проведення, специфіку тощо).
Як і чому був обраний саме такий тип уроку, форма заняття?
2. Які особливості учнів, класу були враховані під час підготовки до уроку (і чому саме ці особливості)? Адже один і той самий урок в різних класах не тільки може, але й повинен бути проведений по-різному. Особливо це стосується тих навчальних закладів, де учнів розподіляють по класах.
3. Які головні проблеми вирішувались на уроці? Чому саме ці проблеми?
(При цьому мова може йти не тільки про навчальні проблеми, а й психологічні, педагогічні тощо).
4. Чим обумовлений вибір структури і темпу проведення обраного уроку?
5. Чим обумовлений конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя та учнів? Чому обрані саме такий зміст, методи, засоби та форми навчання?
6. Які умови (соціально-психологічні, навчально-методичні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні) були створені для проведення уроку і чому?
Коротко аналізуючи урок, варто відмітити, чи були зміни (відхилення, удосконалення) у порівнянні з обраним планом протягом уроку; якщо – так, то які, чому й до чого вони призвели?
Чи вдалося вчителеві:
розв’язати на необхідному (або, навіть, на оптимальному) рівні поставлені задачі уроку і отримати відповідні результати навчання?
уникнути перевантаження та перевтоми учнів?
зберегти і розвинути продуктивну мотивацію вчення, настрій, самопочуття?
Яка загальна самооцінка уроку?
Цікаво було б почути від вчителя, які, на його думку, причини успіхів і недоліків (якщо такі є) проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було б зробити інакше? Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє?
Варто розпочати із задуму та плану проведенння уроку.
1. Якими були головні підстави вибору саме такого уроку, виходячи з наступних міркувань:
Яке місце даного конкретного уроку в темі, що вивчається, розділі, курсі, в системі уроків?
Як пов’язаний проведений урок із попередніми уроками; на які основні знання, набуті навички він спирається?
Як сьогоднішній урок впливає на наступні уроки, теми, розділи (в тому числі й з інших предметів)?
Як під час підготовки до уроку були враховані програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку даного навчального закладу?
В чому Ви бачите специфіку, унікальність цього уроку, його особливе значення? (Мова йде про випадок, коли вчитель має можливість сам обрати термін проведення «відкритого» уроку, що й визначає його тему, форму проведення, специфіку тощо).
Як і чому був обраний саме такий тип уроку, форма заняття?
2. Які особливості учнів, класу були враховані під час підготовки до уроку (і чому саме ці особливості)? Адже один і той самий урок в різних класах не тільки може, але й повинен бути проведений по-різному. Особливо це стосується тих навчальних закладів, де учнів розподіляють по класах.
3. Які головні проблеми вирішувались на уроці? Чому саме ці проблеми?
(При цьому мова може йти не тільки про навчальні проблеми, а й психологічні, педагогічні тощо).
4. Чим обумовлений вибір структури і темпу проведення обраного уроку?
5. Чим обумовлений конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя та учнів? Чому обрані саме такий зміст, методи, засоби та форми навчання?
6. Які умови (соціально-психологічні, навчально-методичні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні) були створені для проведення уроку і чому?
Коротко аналізуючи урок, варто відмітити, чи були зміни (відхилення, удосконалення) у порівнянні з обраним планом протягом уроку; якщо – так, то які, чому й до чого вони призвели?
Чи вдалося вчителеві:
розв’язати на необхідному (або, навіть, на оптимальному) рівні поставлені задачі уроку і отримати відповідні результати навчання?
уникнути перевантаження та перевтоми учнів?
зберегти і розвинути продуктивну мотивацію вчення, настрій, самопочуття?
Яка загальна самооцінка уроку?
Цікаво було б почути від вчителя, які, на його думку, причини успіхів і недоліків (якщо такі є) проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було б зробити інакше? Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє?
Варто розпочати із задуму та плану проведенння уроку.
1. Якими були головні підстави вибору саме такого уроку, виходячи з наступних міркувань:
Яке місце даного конкретного уроку в темі, що вивчається, розділі, курсі, в системі уроків?
Як пов’язаний проведений урок із попередніми уроками; на які основні знання, набуті навички він спирається?
Як сьогоднішній урок впливає на наступні уроки, теми, розділи (в тому числі й з інших предметів)?
Як під час підготовки до уроку були враховані програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку даного навчального закладу?
В чому Ви бачите специфіку, унікальність цього уроку, його особливе значення? (Мова йде про випадок, коли вчитель має можливість сам обрати термін проведення «відкритого» уроку, що й визначає його тему, форму проведення, специфіку тощо).
Як і чому був обраний саме такий тип уроку, форма заняття?
2. Які особливості учнів, класу були враховані під час підготовки до уроку (і чому саме ці особливості)? Адже один і той самий урок в різних класах не тільки може, але й повинен бути проведений по-різному. Особливо це стосується тих навчальних закладів, де учнів розподіляють по класах.
3. Які головні проблеми вирішувались на уроці? Чому саме ці проблеми?
(При цьому мова може йти не тільки про навчальні проблеми, а й психологічні, педагогічні тощо).
4. Чим обумовлений вибір структури і темпу проведення обраного уроку?
5. Чим обумовлений конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя та учнів? Чому обрані саме такий зміст, методи, засоби та форми навчання?
6. Які умови (соціально-психологічні, навчально-методичні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні) були створені для проведення уроку і чому?
Коротко аналізуючи урок, варто відмітити, чи були зміни (відхилення, удосконалення) у порівнянні з обраним планом протягом уроку; якщо – так, то які, чому й до чого вони призвели?
Чи вдалося вчителеві:
розв’язати на необхідному (або, навіть, на оптимальному) рівні поставлені задачі уроку і отримати відповідні результати навчання?
уникнути перевантаження та перевтоми учнів?
зберегти і розвинути продуктивну мотивацію вчення, настрій, самопочуття?
Яка загальна самооцінка уроку?
Цікаво було б почути від вчителя, які, на його думку, причини успіхів і недоліків (якщо такі є) проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було б зробити інакше? Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє?
ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
з навчальних предметів у 2015/2016 навчальному році
№
з/п
ПРЕДМЕТ
ДАТА
Місце проведення
1
Правознавство
(9–11 кл.)
13.02.2016
Полтавський юридичний інститут "Національний Університет Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого"
2
Економіка (9–11 кл.)
13.02.2016
Полтавський університет економіки і торгівлі
3
Екологія (10–11 кл.)
13.02.2016,
14.02.2016
Полтавська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 5 Полтавської міської ради Полтавської області
4
Хімія (8–11 кл.)
13.02.2016,
14.02.2016
Полтавський навчально-виховний комплекс «ЗНЗ-ДНЗ» № 16 Полтавської міської ради Полтавської області Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка
5
Математика (7–11 кл.)
14.02.2016
Розсошенська гімназія Полтавської районної ради Полтавської області
6
Українська мова та література (8–11 кл.)
20.02.2016
Полтавська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 5 Полтавської міської ради Полтавської області
7
Англійська мова
(9–11 кл.)
20.02.2016
Полтавська спеціалізована школа І–ІІІ ступенів № 3 Полтавської міської ради Полтавської області
8
Біологія (8–11 кл.)
20.02.2016
Полтавська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 9 Полтавської міської ради Полтавської області
9
Фізика (8–11 кл.)
20.02.2016,
21.02.2016
Полтавська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 30 Полтавської міської ради Полтавської області
10
Інформаційні технології (9–11 кл.)
20.02.2016,
21.02.2016
Полтавський університет економіки і торгівлі
11
Географія (8–11 кл.)
27.02.2016
Полтавський університет економіки і торгівлі
12
Трудове навчання
(9–11 кл.)
27.02.2016,
28.02.2016
Полтавська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 30 Полтавської міської ради Полтавської області
13
Історія (8–11 кл.)
27.02.2016
Полтавський юридичний інститут "Національний Університет Юридична Академія України ім. Ярослава Мудрого"
14
Інформатика (8–11 кл.)
27.02.2016,
28.02.2016
Кременчуцький педагогічний коледж ім. А. С. Макаренка
15
Астрономія (10–11 кл.)
28.02.2016
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського