Thursday, 28.03.2024, 15:27
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » географії, економіки та фінансової грамотності

ДПА

Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з географії в 9-х класах закладів загальної середньої освіти

у 2017-2018 навчальному році

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 31.01.2018 № 1/9-66 «Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти» державна підсумкова атестація з географії може проводитися в 9 класах як предмет за вибором педагогічної ради закладу освіти.

У процесі підготовки до державної підсумкової атестації педагогічні працівники використовують лист Міністерства освіти і науки України від 27.03.2018 № 1/9-185 «Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році», в якому розміщені орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти в 2017/2018 навчальному році». Відповідно до цього листа державна підсумкова атестація з географії проводитися в письмовій формі.

Звертаємо Вашу увагу на те, що:

  • завдання для проведення державної підсумкової атестації з географії укладають учителі географії та затверджує керівник навчального закладу;
  • тематичне наповнення атестаційної роботи здійснюється за навчальною програмою з географії для учнів 6-9 класів;
  • для проведення атестації вчитель готує декілька варіантів завдань;
  • спосіб розподілу варіантів між учнями класу обирається вчителем;
  • загальна кількість завдань в атестаційній роботі – 21, а для класів із поглибленим вивченням географії – 23;
  • структура атестаційної роботи з географії включає такі завдання:

Типи завдань

Кількість завдань

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих

8 (із них 2 завдання формуються за темами 6 класу, 2 завдання – за темами 7 класу, 2 завдання – за темами 8 класу, 2 завдання – за темами 9 класу)

Тестові завдання на визначення відповідності

4 (із них 1 завдання формується за темами 6 класу, 1 завдання – за темами 7 класу, 1 завдання – за темами 8 класу, 1 завдання – за темами 9 класу)

Тестові завдання, що містять сім варіантів відповідей, три з яких є правильними

4 (із них 1 завдання формується за темами 6 класу, 1 завдання – за темами 7 класу, 1 завдання – за темами 8 класу, 1 завдання – за темами 9 класу)

Завдання, що передбачають розгорнуту відповідь на поставлені запитання

2 (одне завдання повинно стосуватися курсу «Україна у світі: природа, населення» [8 клас], а інше – курсу «Україна і світове господарство» [9 клас])

Географічні задачі

2 (для складання завдань використовувати  теми від 6 по 9 клас)

Завдання на контурній карті

1 (це завдання повинно стосуватися одного із курсу географії [6-9 клас])

Для класів із поглибленим вивченням географії пропонується додати до атестаційної роботи ще два завдання: одне – практичного спрямування, а друге – теоретичного, творчого характеру;

  • на виконання атестаційної роботи відводиться 90 хвилин (для класів із поглибленим вивченням – 120 хвилин);
  • виконання атестаційних робіт учнями не передбачає використання атласів та інших джерел картографічної та візуальної інформації;
  • оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем (ученицею) на аркушах зі штампом закладу загальної середньої освіти (може бути використаний спеціальний бланк відповідей, що розроблений вчителем) та на контурній карті;
  • зразок підпису учнем (ученицею) атестаційної роботи:

Робота

на державну підсумкову атестацію

з географії за курс базової середньої освіти

учня (учениці) 9 класу

(прізвище, ім’я, по батькові у формі родового відмінка)

  • виконання учнями завдання на контурній карті здійснюється тією ж ручкою, що й інші завдання;
  • учитель самостійно складає систему переведення балів в оцінку;

оцінка за ДПА виставляються в класному журналі в колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна».

 

 

Категорія: географії, економіки та фінансової грамотності | Додав: shkola9 (05.04.2018)
Переглядів: 452 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz