Wednesday, 24.04.2024, 22:44
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » історії та правознавства

У категорії матеріалів: 27
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views
історії та правознавства | Views: 154 | Added by: kozlovga803017 | Date: 02.11.2021 | Comments (0)

Методичне об’єднання учителів історії та правознавства
історії та правознавства | Views: 242 | Added by: Nata | Date: 21.08.2020 | Comments (0)

На засіданнях районних (міських) методичних об’єднань учителів історії, правознавства, громадянської освіти просимо опрацювати інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 11.08.2020 № 1/9-430  https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-metodichnih-rekomendacij-pro-vikladannya-navchalnih-predmetiv-u-zakladah-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20202021-navchalnomu-roci).

 

історії та правознавства | Views: 2165 | Added by: Nata | Date: 19.08.2020 | Comments (0)

   З метою якісної організації дистанційного навчання пропонуємо скористатись онлайн-платформами та сервісами.
Освітні платформи для самостійного навчання 

1. Платформа масових відкритих онлайн-курсів Prometheus https://prometheus.org.ua/
 курс «Історія України. Повний курс підготовки до ЗНО» 

https://courses.prometheus.org.ua/courses/coursev1:ZNO+HISTORY101+2017_T1/about

   Кожна з 31 навчальних тем складається з декількох відео-сетів, навчальних слайдів та короткої анотації. Після кожного модулю для перевірки свої знань пропонуються навчальні тести. Запитання до них були створені на основі завдань ЗНО «Історія України» минулих років.
2. Студія онлайн-освіти ЕдЕра https://www.ed-era.com/
 курс з історії «Історія України в історіях» (повний курс з історії України для підготовки до ЗНО) https://znohistory.ed-era.com/
 6 модулів (31 навчальна тема) мають текстову інформацію, відеолекції а також тести для закріплення навчального матеріалу.

3. Онлайн-платформа підготовки до ЗНО Be Smart https://course.besmart.study/

 https://course.besmart.study/podgotovka-k-zno-po-istorii-ukrainyi/ відеолекції з історії України та тести для самоперевірки.

Сайти для проходження тестів ЗНО онлайн
1. https://zno.osvita.ua/ukraine-history/ ‒ сайт для проходження тестів ЗНО 2007-2019 онлайн
 На сайті розміщені тести, що складали абітурієнти під час зовнішнього незалежного оцінювання 2007-2019 років, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання.
 Після виконання тестових завдань кожного тесту надаються правильні відповіді на всі завдання та розраховується результат у тестових та рейтингових балах, також визначається час витрачений на виконання тесту. 
2. https://test.izno.com.ua/ ‒ тематичні тренувальні тести для підготовки до ЗНО з історії України
3. http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/index.html ‒ тренажери для підготовки до ЗНО

 тестові завдання, що містять картографічний матеріал, історичні персоналії для візуального розпізнавання, зображення пам’яток з історії України, дати та події.
YouTube-канали
1. «Уроки історії Пітона Каа» – канал об’єднує як історію України, так і всесвітню та містить стислий курс історії України. Факти, голосовий супровід, зображення те, що потрібно для підготовки до ЗНО, до уроків та для всіх, хто цікавиться історією.
https://www.youtube.com/channel/UCyp0X1iEjN3pY7Ck9q3kAw/playlists?view=50&sort=dd&shelf_id=6
2. «Пишемо історію» – канал, присвячений подіям і постатям історії України ХVI – XX століть. Недовгі за хронологією та насичені цікавим відеорядом лекції відкриють невідомі сторінки нашої історії. https://www.youtube.com/playlist?list=PL1MxamNwS0zoTIzKSC3J8anhbL7cJXHK&fbclid=IwAR2Zm3ZBTWixwYSoWyVPCFBvYt6CY4t5dUBJt29lHbhB_lPGI-puqTAXmbY
3. «Книга-мандрівка. Україна» – проєкт, що зацікавить і дорослих, і дітей. Короткі мультиплікації про видатних українців минулого голосами відомих сучасників (Джамала, Остап Ступка, Тарас Тополя, та інші) https://www.youtube.com/channel/UCHq5vXBXgKpU0_Nxl8pDKyw  
   Також рекомендуємо скористатись онлайн уроками учителів історії м. Кременчука:
1. Історія України, 11 клас «Незалежна Україна: перші кроки на шляху розбудови державності» https://www.youtube.com/watch?v=Z-gqOQxLmOk Дудка Людмила Георгіївна, учитель Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» Кременчуцької міської ради Полтавської області.
2. Історія України, 9 клас «Західноукраїнські землі у другій половині ХІХ століття» https://www.youtube.com/watch?v=tzn_YcK1GUM&t=559s Холодняк Анна Костянтинівна, учитель Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Кременчуцької міської ради Полтавської області. 


Ірина Міщенко, методист відділу гуманітарних
та мистецьких дисциплін ПОІППО

історії та правознавства | Views: 396 | Added by: Nata | Date: 03.04.2020 | Comments (0)

Серпень 2019 року

1. Аналіз роботи м/о за минулий навчальний рік (Пугач Н. М., голова м/о).

2. Основні тенденції оновлення середньої освіти та шкільних навчальних програм. Ознайомлення з рекомендаціями обласної наради керівників районних та міських методичних об’єднань вчителів суспільствознавчих дисциплін (Пугач Н. М., голова м/о).

3. Аналіз стану викладання і рівня навчальних досягнень з історії за результатами ДПА та ЗНО випускників 11-х класів 2019 року (Усатенко О. О., методист МК).

4. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2019 – 2020 н. р. (Усатенко О. О., методист МК).

5. Рекомендації щодо синхронізації календарно-тематичного планування викладання історії України та всесвітньої історії за оновленими програмами (Усатенко О. О., методист МК).

6. Вироблення рекомендацій.

Жовтень 2019 року

1. Методи і форми навчальних досягнень учнів з історії, правознавства та громадянської освіти за Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів (Пронька А. М., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

2. Підготовка учнів 9 і 11 класів до ДПА та учнів 11 класів до ЗНО (Пугач Н. М., голова м/о).

3. Затвердження рекомендацій для проведення заходів у рамках Всеукраїнського тижня (місячника) права (Усатенко О. О., методист МК).

4. Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу (Олексієнко Н. Г., учитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного; Лоза К. О., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

Січень 2020 року

1. Вплив пошуково-дослідницької роботи на розвиток творчої потенціальності учнів (Сахацька Т. І., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

2. Роль історичного краєзнавства у формуванні життєвих компетентностей учнівської молоді (із досвіду роботи пошукового загону «Славія») (Москаленко Я. В., учитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).

3. Історія повсякденності як засіб формування історичної компетентності (Негруб С. М., учитель СШ № 5).

4. Тренінг «Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України» (Борисенко Л. М., учитель СШ № 5).

5. Прийняття рекомендацій.

Березень 2020 року

1. Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української Школи» (Носенко В. А., учитель гімназії ім. Т. Шевченка).

2. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів, формування предметних компетентностей (із досвіду роботи Бузанова О. М., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

3. Розвиток особистісного потенціалу школярів (Зосим А. В., учитель ЗОШ № 7; Рудич Л. Б., учитель ЗОШ № 3).

4. Особливості роботи з учнями з особливими потребами на уроках історії (Кулик О. В., учитель НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»; Харитоненко С. В., учитель СШ № 5).

5. Експертна оцінка робіт учнів у рамках діяльності МАН (Усатенко О. О., методист МК).

6. Наслідки ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства 2019 – 2020 н. р. (Усатенко О. О., методист МК).

7. Вироблення рекомендацій.

історії та правознавства | Views: 2301 | Added by: shkola9 | Date: 02.09.2019 | Comments (0)

Звіт про роботу міського методичного об’єднання 

за 2018-2019 н.р.

      Протягом 2018-2019 навчального року робота методобєднання вчителів  історії та правознавства була задовільною.

         Педагоги Миргорода добросовісно підійшли  до вирішення основного  завдання – якісної підготовки 11-класників до ЗНО  з історії України. Підтвердженням цього є досить висока якість знань з предмета, високі бали ДПА і ЗНО, велика кількість учнів, які вступили до вишів де був необхідним сертифікат  якості знань з історії та їх подальше успішне навчання.

         На засіданнях МО  розглядалися питання  особливості  структури текстів, формування тестових завдань, рекомендації на допомогу учням щодо тактики виконання тестів Алгоритм виконання тестів з історії України).        

 

історії та правознавства | Views: 400 | Added by: shkola9 | Date: 24.06.2019 | Comments (0)

1-10 11-20 21-27
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz