Saturday, 20.04.2024, 12:21
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 2
Guests: 2
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » історії та правознавства

План роботи методичного об'єднання 2019-2020 н.р.

Серпень 2019 року

1. Аналіз роботи м/о за минулий навчальний рік (Пугач Н. М., голова м/о).

2. Основні тенденції оновлення середньої освіти та шкільних навчальних програм. Ознайомлення з рекомендаціями обласної наради керівників районних та міських методичних об’єднань вчителів суспільствознавчих дисциплін (Пугач Н. М., голова м/о).

3. Аналіз стану викладання і рівня навчальних досягнень з історії за результатами ДПА та ЗНО випускників 11-х класів 2019 року (Усатенко О. О., методист МК).

4. Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного спрямування у 2019 – 2020 н. р. (Усатенко О. О., методист МК).

5. Рекомендації щодо синхронізації календарно-тематичного планування викладання історії України та всесвітньої історії за оновленими програмами (Усатенко О. О., методист МК).

6. Вироблення рекомендацій.

Жовтень 2019 року

1. Методи і форми навчальних досягнень учнів з історії, правознавства та громадянської освіти за Критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів (Пронька А. М., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

2. Підготовка учнів 9 і 11 класів до ДПА та учнів 11 класів до ЗНО (Пугач Н. М., голова м/о).

3. Затвердження рекомендацій для проведення заходів у рамках Всеукраїнського тижня (місячника) права (Усатенко О. О., методист МК).

4. Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу (Олексієнко Н. Г., учитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного; Лоза К. О., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

Січень 2020 року

1. Вплив пошуково-дослідницької роботи на розвиток творчої потенціальності учнів (Сахацька Т. І., учитель ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

2. Роль історичного краєзнавства у формуванні життєвих компетентностей учнівської молоді (із досвіду роботи пошукового загону «Славія») (Москаленко Я. В., учитель ЗОШ № 1 ім. Панаса Мирного).

3. Історія повсякденності як засіб формування історичної компетентності (Негруб С. М., учитель СШ № 5).

4. Тренінг «Навчально-методичні аспекти підготовки до ЗНО та ДПА з історії України» (Борисенко Л. М., учитель СШ № 5).

5. Прийняття рекомендацій.

Березень 2020 року

1. Критичне мислення у світлі вимог концепції «Нової Української Школи» (Носенко В. А., учитель гімназії ім. Т. Шевченка).

2. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів, формування предметних компетентностей (із досвіду роботи Бузанова О. М., учитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

3. Розвиток особистісного потенціалу школярів (Зосим А. В., учитель ЗОШ № 7; Рудич Л. Б., учитель ЗОШ № 3).

4. Особливості роботи з учнями з особливими потребами на уроках історії (Кулик О. В., учитель НВК (ДНЗ-ЗНЗ) «Гелікон»; Харитоненко С. В., учитель СШ № 5).

5. Експертна оцінка робіт учнів у рамках діяльності МАН (Усатенко О. О., методист МК).

6. Наслідки ІІ та ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства 2019 – 2020 н. р. (Усатенко О. О., методист МК).

7. Вироблення рекомендацій.

Категорія: історії та правознавства | Додав: shkola9 (02.09.2019)
Переглядів: 2299 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz