Saturday, 20.04.2024, 01:07
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » історії та правознавства

Засідання спільноти учителів історії та правознавства

Серпень 2022 року

  1. Аналіз роботи спільноти у 2021–2022 н.р. та затвердження плану роботи на 2022–2023 н.р. (Пугач Н.М., голова спільноти).
  2. Ознайомлення з нормативними документами і обговорення методичних рекомендацій викладання суспільствознавчих дисциплін на 2022–2023 н.р. (Усатенко О.О., інспектор управління освіти, молоді та спорту).
  3. Підсумки досвіду ведення паперових та електронних журналів (Усатенко О.О., інспектор управління освіти, молоді та спорту).
  4. Продовження організації роботи в системі GoogleClassroom в період онлайн-навчання (круглий стіл).
  5. Проблемне навчання на уроках історії, правознавства і ГО (Як відвідкривати навчання разом із учнями?) (Молодєєв А.Г., СШ №5. ОЗО «Хомутецька гімназія»).
  6. Що таке історичний час? (Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та ГО. 5 клас») (Олексієнко Н.Г., ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного).

Жовтень 2022 року

  1. Дистанційні виклики (створення онлайн-уроків) (Полтавська Д.А., НВК (ДНЗ – ЗНЗ) «Гелікон». Біликівська гімназія).
  2. Комбінований дистанційний урок. Два в одному (Пронька А.М., ОЗО «Миргородський ліцей ім. І.А. Зубковського». Дібрівська гімназія).
  3. Виховуємо духовність. Навчаємо патріотизму, доброчинності та волонтерства (Кибинська гімназія).
  4. Гейміфікація освіти (про ігрову методику закріплення матеріалу) (Сахацька Т.І., ОЗО «Миргородський ліцей ім. І.А. Зубковського»).
  5. Голодомор 1932-1933 рр. Україна – пам’ятає, світ – визнає (ОЗО «Трудолюбівська гімназія»).

Січень 2023 року

  1. НУШ. Організація дистанційного і змішаного навчання в 5 класі, враховуючи діяльнісний підхід у навчанні (Рудич Л.Б., ЗОШ №3. Гаркушинська гімназія).
  2. Як краще провести формувальне оцінювання для 5 класу. Таксономія Блума (Носенко В.А., гімназія ім. Т.Г. Шевченка. Петрівцівська гімназія).
  3. Що таке рефлексія та як краще її проводити? (Борисенко Л.М., СШ №5. ОЗО «Трудолюбівська гімназія»).
  4. Світ інформації. Онлайн-безпека в умовах дистанційного і змішаного навчання (Лоза К.О., гімназія ім. Т.Г. Шевченка. Зубівська гімназія).
  5. НУШ: організація позаурочної діяльності на засадах партнерської взаємодії учасників освітнього процесу (Бузанов О.М., гімназія ім. Т.Г. Шевченка. Дібрівська гімназія).

Березень 2023 року

  1. Сучасні інтерактивні інструменти для перевірки вивченого під час уроків (Зосим А.В., ЗОШ №7).
  2. Музейна педагогіка й організація занять. Уроки історії рідного краю (Москаленко Я.В., ОЗО «Миргородський ліцей №1 ім. Панаса Мирного». Сахацька Т.І., ОЗО «Миргородський ліцей ім. І.А. Зубковського»).
  3. Юридичні задачі як засіб формування пізнавальної активності та мотиваційного навчання (Пронька А.М., ОЗО «Миргородський ліцей ім. І.А. Зубковського», Біликівська гімназія).
  4. Особливості роботи з тестовими завданнями у форматі ЗНО (Пугач Н.М., ОЗО «Миргородський ліцей №1 ім. Панаса Мирного». Гаркушинська гімназія).
Категорія: історії та правознавства | Додав: Nata (18.07.2022)
Переглядів: 142 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz