Saturday, 20.04.2024, 03:38
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » фізики

У категорії матеріалів: 72
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 7 8 »

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views

   В умовах карантину доцільно організувати освітній процес з фізики за моделлю навчання «Перевернутий клас» (Flipped Class).       Головною особливістю цієї моделі навчання є те, що домашнім завданням для учнів є робота в онлайнсередовищі: перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів для опрацювання нового навчального матеріалу, або закріплення вже
вивченого. Натомість у класі після завершення карантину діти під керівництвом і за допомогою вчителя виконуватимуть практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома. Різновид такого навчання – модель «віртуальний перевернутий клас».
    Учителі фізики можу самостійно розробити відеоуроки з відповідних тем навчальної програми та викласти їх для перегляду на сайті закладу освіти або на особистому сайті чи блозі. Якщо така можливість у вчителя відсутня, то рекомендуємо вчителям пропонувати учням для ознайомлення з новим навчальним матеріалом відеоуроки Віктора П.А., які можна переглянути на каналі You Tube (https://www.youtube.com/user/pvictor54/videos).
   За умов, якщо навчальний матеріал уроку сфокусований на демонстрації, проведенні наочних дослідів, то учитель може демонструвати необхідну діяльність та записувати відеоролик, а учні – переглядати його, аналізувати, а потім виконувати певні дії у власному темпі з підручних матеріалів. Перелік цих матеріалів учитель може надавати вкінці відеоролика. Також, укінці відеоуроку вчитель може пропонувати дітям переглянути розв’язання типових задач з теми та озвучити задачі для самостійного розв’язування.
    Важливим аспектом роботи вчителя фізики в умовах дистанційної освіти є проведення онлайн консультацій, використовуючи Skype, та тестування.
   Учителі фізики можуть створювати тести самостійно, використовуючи Google форми на сайті закладу освіти.
   Нижче подані найбільш актуальні ресурси для проведення дистанційного навчання:
     Дистанційна підтримка освіти школярів «Отримання знань»
   Матеріали 10000 уроків за програмами загальноосвітньої школи та профільного навчання. Дистанційна підтримка традиційного навчання. Створення вчителями власних курсів, уроків, розміщення навчальних матеріалів, презентацій, проходження учнями дистанційного навчання, збір статистики, підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання. Дистанційні курси, навчальні вебінари.
Посилання на ресурс: https://disted.edu.vn.ua/
   Сайт «ФІЗИКА НОВА»
   Створений для підтримки вивчення уроків з фізики за новою програмою та містить розробки уроків (конспекти, презентації, контрольні роботи, самостійні роботи, лабораторні роботи, демонстрації, відео), фізичні диктанти, тренажери формул, таблиці з пропусками.
Посилання на ресурс: https://www.fizikanova.com.ua/
   Дистанційне навчання з фізики
   Ресурс містить відео-розробки уроків з тем для учнів 8-11 класів. 
   Посилання на ресурс: https://sites.google.com/view/distancephysics/
   Сайт «Фізика в школі»
   Ресурс містить електронні версії уроків для 7-11 класів до підручників видавництва «Ранок» (авторів Бар'яхтар В. Г., Довгий С.О., Божинова Ф. Я, Кірюхіна О. А.)
    Посилання на ресурс: https://sites.google.com/site/alg8school19/
   Блог «Учителю фізики»
   На якому розміщенно методичні та дидактичні матеріали саме для підтримки самостійної роботи учнів. На сторінках блогу учні зможуть познайомитися із теоретичним матеріалом, що стосується фізичних термінів, явищ, величин, законів. Виклад матеріалу супроводжується фотографіями, відео фрагментами, флеш анімаціями та практичними порадами. Завершується кожна сторінка тестами самоперевірки, за допомогою якого учні зможуть перевірити якість засвоєного матеріалу та виявити прогалини у знаннях.
   У цьому ж блозі у рубриці «Експеримент» учні зможуть самостійно опанувати методи дослідження фізичних явищ або способи вимірювання фізичних величин та перевірити якість своїх експериментальних умінь, виконавши тести для самоперевірки, що розташовані наприкінці сторінки.
   У розділі «Мультимедіа» учні зможуть переглянути відео фрагменти та флеш-анімації багатьох фізичних явищ і процесів, які демонструвалися в рамках фізичних олімпіад, фестивалю фізичного експерименту або такі, що не можна відтворити у лабораторних умовах.
    Посилання на ресурс: http://ternofizik.blogspot.com/
    Інтернет-ресурси «Фізика»
Підбірка різноманітних інтернет-сайтів, авторські блоги/сайти, вікістатті, відеоролики, що стосуються предмету «Фізика»

Посилання ресурси_Фізика на ресурс: http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Інтернет

Олег Кучеренко, методист відділу природничоматематичних дисциплін та технологій ПОІППО

фізики | Views: 467 | Added by: Nata | Date: 03.04.2020 | Comments (0)

Серпень 2019 року

Нормативно-правове забезпечення викладання фізики та астрономії

1. Аналіз роботи м/о за 2018 – 2019 н. р. (Невєрова Ю. В., завідувач МК).

2. Затвердження плану роботи м/о на 2019 – 2020 н. р. (всі вчителі).

3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання фізики та астрономії на 2019 – 2020 н. р. (Яценко І. О., голова м/о).

4. Обговорення змін до навчальних програм та підручників для 11 класу (Невєрова Ю. В., завідувач МК, Яценко І. О., голова м/о).

5. Ознайомлення з новими нормативними документами Міністерства освіти і науки (Невєрова Ю. В., завідувач МК).

6. Різне

Жовтень – листопад 2019 року

Семінар-практикум «Засоби підвищення інтересу до вивчення фізики та астрономії»

1. Ментальна карта як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу (Себро В. Є., учитель фізики ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

2. Квест як засіб формування та застосування компетентностей при вивченні фізики та астрономії (Радько Н. Г., учитель фізики гімназії ім. Т. Г. Шевченка; Міхіна О. М., учитель фізики гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

Січень – лютий 2019 року

Педагогічна конференція, присвячена 175 річниці від дня народження І. П. Пулюя: «Український вчений зі світовим ім’ям»

1. Життєвий шлях.

2. Наукова діяльність.

3. Патріотична та громадська діяльність.

4. Вшанування пам’яті.

Лютий – березень 2020 року

Семінар-практикум «Формування і розвиток компетентностей на уроках фізики та астрономії»

1. Обговорення результатів шкільних та міських олімпіад. Аналіз участі та результативності (Невєрова Ю. В., завідувач МК; Яценко І. О., голова м/о).

2. Організація та зміст повторення навчального матеріалу, підготовка учнів до ДПА і ЗНО (Невєрова Ю. В., завідувач МК; Яценко І. О., голова м/о).

3. Майстер-клас «Розв’язування задач як засіб формування математичних компетентностей на уроках астрономії» (Яценко І. О., голова м/о).

Квітень – травень 2020 року

Методична вітальня «Хочу поділитись…»

1. Використання мобільного телефону на уроці фізики (Ковальківська В. О., вчитель фізики СШ № 5).

2. Kahoot! – сервіс для створення вікторин та ігор (Василенко А. М., вчитель інформатики ЗОШ № 9 ім. І. А. Зубковського).

фізики | Views: 334 | Added by: shkola9 | Date: 02.09.2019 | Comments (0)

Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz