Thursday, 28.03.2024, 11:14
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » української мови та літератури

У категорії матеріалів: 28
Показано матеріалів: 21-28
Сторінки: « 1 2 3

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views

Відповідно до наказу ректора ПОІППО ім. М.В. Остроградського від 24.12.2015 р. №382 (протокол №6) до обласної картотеки об'єктів передового педагогічного досвіду внесені прізвища педагогів області, досвід яких  був вивчений і узагальнений методичними працівниками інституту в 2013-2015 роках:

Білан Оксана Григорівна, учитель української мови та літератури Лубенської СЗОШ№6, "Формування емоційного інтелекту на уроках словесності".

З адресом досвіду можна ознайомитись на сайті ПОІППО ім. М.В. Остроградського.

української мови та літератури | Views: 531 | Added by: ok_hora | Date: 13.04.2016 | Comments (0)

"Молоді поети Миргорода". 


Методика проведення самоаналізу уроку

(Орієнтовний план самоаналізу уроку)

Варто розпочати із задуму та плану проведенння уроку.

1. Якими були головні підстави вибору саме такого уроку, виходячи з наступних міркувань:

  • Яке місце даного конкретного уроку в темі, що вивчається, розділі, курсі, в системі уроків?
  • Як пов’язаний проведений урок  із попередніми уроками; на які основні знання, набуті навички він спирається?
  • Як сьогоднішній урок впливає на наступні уроки, теми, розділи (в тому числі й з інших предметів)?
  • Як під час підготовки до уроку були враховані програмні вимоги, освітні стандарти, стратегія розвитку даного навчального закладу?
  • В чому Ви бачите специфіку, унікальність цього уроку, його особливе значення? (Мова йде про випадок, коли вчитель має можливість сам обрати термін проведення «відкритого» уроку, що й визначає його тему, форму проведення, специфіку тощо).
  • Як і чому був обраний саме такий тип уроку, форма заняття?

2. Які особливості учнів, класу були враховані під час підготовки до уроку (і чому саме ці особливості)? Адже один і той самий урок в різних класах не тільки може, але й повинен бути проведений по-різному. Особливо це стосується тих навчальних закладів, де учнів розподіляють по класах.

3. Які головні проблеми вирішувались на уроці? Чому саме ці проблеми?

(При цьому мова може йти не тільки про навчальні проблеми, а й психологічні, педагогічні тощо).

4. Чим обумовлений вибір структури і темпу проведення обраного уроку?

5. Чим обумовлений конкретний хід уроку, характер взаємодії вчителя та учнів? Чому обрані саме такий зміст, методи, засоби та форми навчання?

6. Які умови (соціально-психологічні, навчально-методичні, гігієнічні, естетичні, темпоритмічні)  були створені для проведення уроку і чому?

Коротко аналізуючи урок, варто відмітити, чи були зміни (відхилення, удосконалення) у порівнянні з обраним планом протягом уроку; якщо – так, то які, чому й до чого вони призвели?

Чи вдалося вчителеві:

  • розв’язати на необхідному (або, навіть, на оптимальному) рівні поставлені задачі уроку і отримати відповідні результати навчання?
  • уникнути перевантаження та перевтоми учнів?
  • зберегти і розвинути продуктивну мотивацію вчення, настрій, самопочуття?

Яка загальна самооцінка уроку?

Цікаво було б почути від вчителя, які, на його думку, причини успіхів і недоліків (якщо такі є) проведеного уроку? Які невикористані, резервні можливості? Що в цьому уроці слід було б зробити інакше? Які висновки з уроку необхідно зробити на майбутнє? 


1-10 11-20 21-28
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz