Вівторок, 31.03.2020, 01:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » української мови та літератури

Аналіз  роботи  ММО учителів української мови та літератури за 2018-2019 н. р. та визначення завдань на 2019 -2020  н. р.

Проблема, над  якою  працювало ММО у 2018 -2019 н. р.: «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу». Необхідність формування в учнів життєвих компетенцій продиктована самим життям, зокрема тим соціальним замовленням, яке пред’являє сучасне суспільство до загальноосвітньої підготовки дітей. Це замовлення – сформувати соціально активну, ініціативну, творчу особистість, розвивати природні задатки, схильності й індивідуальність кожного учня. Тому необхідно виявляти найбільш оптимальні форми навчання, методи й прийоми для використання на уроках української мови та літератури.

Традиційною формою проведення засідань методичних об’єднань стали методичні гостини - ефективна форма проведення науково-практичних семінарів. Педагоги нашого методоб’єднання цілеспрямовано опановують інтернет-сервіси в освітньому просторі.

 У листопаді 2018 року учителі української мови та літератури взяли активну участь у науково – практичному семінарі «Сервіси для створення хмаринок тегів. Візуалізація» , який підготувала кафедра учителів української мови та літератури ЗОШ №9.

Хмара слів - це візуальні образи, створені зі слів з різних джерел.

Це можуть бути слова з лекції, сайту, віршів, історій, або, навіть, випадкові слова, звучання яких вам подобається.

Хмаринки можна створювати для:

- створення реклами прочитаної книги;
- представлення інформації про себе, або про відому особистість;
- виділення, акцентування основних моментів подій, відкриттів і т.д.;
- створення листівки;
- візуалізації критеріїв оцінювання чогось;
- оригінального інформування про результати опитування або обговорення;
- прикрашання дописів у соціальних мережах, на блозі, сайті тощо;
- організації конкурсних завдань: вгадати по картинці автора і твір;
- організації конкурсів плакатів з використанням хмари слів тощо.
Отже, сервіс https://wordart.com/

Після швидкої реєстрації (можна через соціальну мережу)  ви опиняєтесь всередині сервісу.

Таким чином, учителі здобули навички й уміння, як швидко і якісно створювати корисні  хмаринки тегів.

У лютому 2019 року  на методичні гостини запросила ЗОШ №1. Проблему «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості в умовах сучасного навчального закладу» педагоги   вирішували у ході методичного квесту , а саме навчалися будувати конструктивні відносини в групі, визначати своє місце в ній,  уникати конфліктів, розв’язувати їх, шукати компроміси, прагнути до діалогу; аналізувати широкий спектр думок, більший масив інформації щодо проблеми, з якої приймається рішення, творчо підходити до шляхів її розв’язання; знаходити спільне розв’язання проблеми; розвивати в членів колективу почуття спільності, єдності, відповідальності за прийняття рішення та його виконання.

Категорія: української мови та літератури | Додав: shkola9 (24.06.2019)
Переглядів: 133 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

влажность:

давление:

ветер:




























Пошук


Відділ освіти Миргородської міської ради © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz