Friday, 19.04.2024, 11:32
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Олімпіади, конкурси » Всеукраїнська учнівська олімпіада

Про підготовку команд до участі у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2016-2017 н. р.

 Особливості проведення ІІІ етапу олімпіади Олімпіада проводиться у 2 тури, 15 та 21 січня 2017 року.

Відповідно до пункту 2.4.5 Положення I тур (II тур) ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики проводиться за завданнями, розробленими Інститутом модернізації змісту освіти.

Перший тур ІІІ етапу олімпіади проводиться для переможців ІІ етапу олімпіади. Перший тур може буде проведено за єдиними рівневими завданнями Міністерства освіти і науки України, розробленими відповідно до рейтингів областей (високого, достатнього та середнього).

У другому турі ІІІ етапу можуть брати участь до 50% (Положення від 22.09.11 № 1099 п. 5.4.) усіх учасників першого туру, які за результатами першого туру визнані призерами олімпіади.

Визначення переможців, розподіл призових місць та нагородження дипломами І, ІІ чи ІІІ степенів здійснюється після проведення другого туру. Учасник, який став призером за результатами першого туру і не з’явився на другий тур автоматично отримує диплом ІІІ ступеню ІІІ етапу олімпіади.

Вимоги до змісту, обсягу та рівню складності завдань Зміст завдань для ІІІ етапу олімпіади базується на діючій навчальній програмі, в тому числі з урахуванням програми поглибленого вивчення математики. Завдання включають як задачі, пов’язані з розділами шкільного курсу математики поточного навчального року, так і задачі, що відображають вивчений раніше матеріал.

Завдання І-го туру складаються з 4 задач для 7 класу та з 5 задач для 8-11 класів.

Завдання ІІ-го туру складаються з 4 задач у кожному класі, серед яких будуть принаймні по одній задачі з алгебри, геометрії, теорії чисел та комбінаторики.

Тривалість І-го туру для 7 класу — 3 астрономічні години, для усіх інших класів та для усіх класів у другому турі — 4 астрономічні години. Проведення в один день декількох турів не дозволяється. Для кожної з паралелей 7–11 класів використовуються різні комплекти завдань (певні задачі можуть пропонуватись для декількох паралелей). Учасники ІІІ етапу олімпіади мають володіти не тільки методами, безпосередньо передбаченими навчальними програмами, але й спеціальними прийомами розв’язування олімпіадних задач для відповідних вікових груп, додатковими теоретичними знаннями, передбаченими програмами факультативних курсів, математичних гуртків, усталеною практикою проведення математичних олімпіад в Україні та світі тощо.

Журі на засіданні обговорює та затверджує критерії оцінювання робіт та розподіл балів до початку перевірки завдань. Інститутом модернізації змісту освіти МОН України буде розроблено завдання для першого туру ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у трьох варіантах: рівень „А” (високий), рівень „Б” (середній) та рівень „В” (достатній). Журі та оргкомітет місцевої олімпіади може використати у різних паралелях завдання різних рівнів, якщо вважає це за доцільне. Зазвичай рівень „Б” відрізняється від рівня „А” останньою (найскладнішою) задачею. А рівень „В” від рівня „Б” відрізняється передостанньою задачею. 

 

Оцінювання робіт учасників ІІІ етапу олімпіади

Для оцінювання робіт використовується система, у якій кожна задача оцінюється цілим числом балів від 0 до 7. Це відповідає практиці роботи журі ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики, журі міжнародних та інших математичних олімпіад у світі. В цілому за правильно розв’язану задачу виставляється оцінка від 5 до 7 балів. 7 балів – повне та бездоганне розв’язання задачі. 5–6 балів – розв’язання містить незначні недоліки, похибки, неточності тощо. 3 або 4 бали — якщо задача розв’язана наполовину, в залежності від просування до повного розв’язання. 1–2 бали виставляється при незначному, але коректному просуванні в напрямі правильного розв’язання. 0 балів – відсутні коректні та змістовні просування в напрямі правильного розв’язання задачі. За нерозв’язану задачу може бути виставлена оцінка від 0 до 2 балів.

Під час оцінювання олімпіадних робіт не враховується раціональність або нераціональність розв’язань, а також обсяг написаного. Для здійснення якісної неупередженої перевірки завдань журі розробляє єдині критерії оцінювання до кожної задачі з урахуванням різних способів розв’язання завдань учасниками олімпіади. У критеріях оцінювання будуть відображені всі кроки (просування) розв’язування кожної задачі. Окремо будуть зазначені кроки розв’язання, які не оцінювались (наприклад, правильний рисунок до задачі, розгляд тривіального випадку тощо).

Журі перевіряє тільки завдання, що записані у чистовик учасника олімпіади. Чернетка членами журі не розглядається. Як виключення, журі може звернутися до чернетки, де розглянуто окремі випадки або проведено доведення якогось твердження, а у чистовику вказано посилання на чернетку. В останньому випадку, за неналежне оформлення розв’язання, журі може прийняти окреме рішення щодо зниження загального балу за виконання відповідного завдання. Журі забезпечує застосування однакових критеріїв до всіх робіт.

По завершенні перевірки робіт результати будуть доступні усім учасникам олімпіади на сайті Математична освіта Полтавщини 16.01.2017 року після 14.00. На їх основі проводиться апеляція та приймаються заяви до 18.01.2017 року в електронному виді на адресу jaloveth.poltava@gmail.com.

Результати участі (за 2 тури) будуть на сайті Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського 23.01.2017 року після 14.00. Заяви на апеляцію приймаються до 27.01.2017 року в електронному виді на адресу jaloveth.poltava@gmail.com

Науково-методичне забезпечення ІІІ етапу олімпіади

Під час складання завдань ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики враховується тематика та формат завдань ІІІ та IV етапів олімпіади попередніх років, опублікованих у посібниках:

1. Лейфура В. М. Математичні олімпіади школярів України: 1991–2000 рр. / В. М. Лейфура, І. М. Мітельман, В. М. Радченко, В. А. Ясінський. — Київ : Техніка, 2003. — 541 с.

2. Лейфура В. М. Математичні олімпіади школярів України: 2001–2006 рр. / В. М. Лейфура, І. М. Мітельман, В. М. Радченко, В. А. Ясінський. — Львів : Каменяр, 2008. — 348 с.

3. Анікушин А. В. Математичні олімпіадні змагання школярів. 2006–2007. / А. В. Анікушин, А. Р. Арман та ін. – К. : Літера, 2008 – 224с.

4. Анікушин А. В. Математичні олімпіадні змагання школярів. 2007–2008. / А. В. Анікушин, А. Р. Арман та ін. – К. : Літера, 2008 – 135с.

5. Математичні олімпіадні змагання школярів України 2007–2008 та 2008– 2009 рр. / За ред. Б. В. Рубльова. — Львів : Каменяр, 2010. — 549 с.

6. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2009–2010 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2011. — 320 с.

7. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2010–2011 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2013. — 368 с.

8. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2011–2012 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2013. — 416 с.

9. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2012–2013 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2014. — 401 с.

10. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2013–2014 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2015. — 465 с.

11. Математичні олімпіадні змагання школярів України: 2014–2015 / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2016. — 464 с.

12. Вишенський В. А. Українські математичні олімпіади : Довідник. / В. А. Вишенський, О. Г. Ганюшкін та ін. – К. : Вища школа, 1993. – 415с.

13. Вишенський В. А. Київські математичні олімпіади 1984–1993 рр. : Збірник задач. / В. А. Вишенський, М. В. Карташов та ін. – К. : Либідь, 1993. – 144 с.

14. Київські міські математичні олімпіади 2003–2011 рр. / За ред. Б. В. Рубльова. — Харків : Гімназія, 2011. — 192 с.

Також пропонується користуватися такими Інтернет-джерелами:

1. www.matholymp.com.ua – сайт київських та всеукраїнських олімпіад та турнірів з математики, де можна знайти тексти завдань, результати та умови проведення математичних змагань, що проходили в Україні протягом останніх двох років.

2. http://imo-official.org – сайт міжнародних олімпіад з математики. 

Категорія: Всеукраїнська учнівська олімпіада | Додав: shkola9 (10.01.2017)
Переглядів: 870 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz