Миргородська міська рада
Полтавської області
Відділ освіти
НАКАЗ
29.12.2015 № 524
Про затвердження Плану заходів
щодо впровадження Концепції
розвитку інклюзивного навчання
в навчальних закладах міста
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 01.10.2010 р. №912 „Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання” та з метою забезпечення конституційних прав і державних гарантій дітям з особливими освітніми потребами, здійснення комплексної реабілітації таких дітей, набуття ними побутових та соціальних навичок, розвитку здібностей, втілення міжнародної практики щодо збільшення кількості загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням, готових до надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити План заходів відділу освіти щодо впровадження Концепції розвитку інклюзивного навчання на 2016 – 2017 роки, що додається.
2. Завідувачу методичним кабінетом (Невєровій Ю.В.), директорам загальноосвітніх закладів міста:
- забезпечити виконання Плану заходів в межах компетенції;
- затвердити відповідні заходи на місцях;
- інформацію про хід виконання надсилати методичному кабінету щороку до 1 грудня.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти
Миргородської міської ради (підписано) Т.М.Колибельнік
Додаток
до наказу відділу освіти
від 29.12.2015 року №524
План заходів
відділу освіти щодо впровадження Концепції розвитку інклюзивного навчання на 2016 – 2017 роки
Етап
|
Зміст роботи
|
Форма
вивчення
|
Термін
виконання
|
Виконавці
|
Підготовчий
|
1. Визначення контингенту дітей міста із обмеженими фізичними можливостями.
|
Список
дітей.
|
Січень, 2016 рік
|
Методичний кабінет
|
2. Аналіз нормативно - правових документів з питань інклюзивної освіти
|
Методичні
рекомендації
|
Січень – березень, 2016 рік
|
Педагогічні ради НЗ, батьківські збори.
|
3. Аналіз рівня професійної підготовленості педагогів, їхнього творчого потенціалу, виявлення труднощів.
|
Опис
кількісних,
якісних
показників,
узагальнюючі таблиці
|
Лютий – березень, 2016 рік
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог (соціальний педагог) НЗ
|
4. Аналіз умов:
- навчально-методичних;
- матеріально-технічних;
- санітарно-гігієнічних;
- кадрових;
- психоемоційних.
|
Установлення кількісних, якісних показників (діаграми).
|
Березень-квітень,
2016 рік
|
Директор, заступники директора з НВР
|
5. Узагальнення отриманих результатів, їхній аналіз, виявлення проблем, постановка цілей і завдань
|
Установлення кількісних, якісних показників (діаграми).
|
Червень,2016 рік
|
Директор, заступники директора з НВР
|
6. Проведення круглого столу «Готовність педагога ЗНЗ до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання»
|
Методичні рекомендації
|
Квітень, 2016 рік
|
Методичний кабінет, педагоги 1-х класів 2016-2017 н.р.
|
Практичний
|
1. Створення технічних умов для впровадження інклюзивного навчання в НЗ міста
|
|
Січень – липень, 2016 рік
|
Директор, заступники директора з НВР
|
2. Ознайомлення педагогів із технологією інклюзивного навчання.
|
Методичні рекомендації, самоосвіта, супервізія
|
2016-2017 р.р.
|
Методичний кабінет, педагоги початкових класів
|
3. Оволодіння технологіями взаємодії із дітьми з обмеженими можливостями.
|
Творчі, динамічні групи, круглі столи тощо
|
2016-2017 р.р.
|
Методичний кабінет, педагоги початкових класів
|
4. Розробка психологічних аспектів взаємодії педагога з дитиною в умовах загальноосвітньої школи.
|
Тренінгові заняття, рольові ігри, консультації
|
2016-2017 р.р.
|
Методичний кабінет, педагоги початкових класів
|
5. Особливості роботи педагогів загальноосвітньої школи з дітьми з особливими потребами та формування психологічної готовності учнів до взаємодії із однокласниками.
|
Методичні рекомендації
|
Серпень, 2016 рік
|
Методичний кабінет
|
6. Робота з батьками
|
Виступи на батьківських зборах
|
2016 рік
|
Класні керівники
|
Аналітичний
|
1. Вивчення результативності запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі.
|
Внутрішньошкільний контроль
|
2016-2017 р.р.
|
Заступники директор з НВР
|
2. Аналіз та узагальнення результатів щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі, прийняття управлінських рішень.
|
Рекомендації
|
2016-2017 р.р.
|
Педагогічна рада НЗ (щорічно)
|
3. Опис досвіду роботи зі створення системи діяльності школи з інклюзивним навчанням та презентація його педагогічній громадськості
|
|
2017 рік
|
Методичний кабінет
|
Начальник відділу освіти
Миргородської міської ради (підписано) Т.М.Колибельнік
|