Постанова кабінету міністрів України №800 від 21 серпня 2019 р.
Про підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Шановні колеги! В рамках уже традиційних курсів підвищення кваліфікації, організованих на базі Білоцерківського інституту економіки та управління Університету "Україна", запрошуємо психологів та педагогів вашого міста на чергове навчання:19 жовтня 19.00 Інтенсив-курс «Формуємо самодостатню особистість з дитинства» (для психологів, педагогів та всіх бажаючих) «Як набути самоцінність та відчути смак життя?»
Спікер: Вікторія Гальченко, кандидат психологічних наук, доцент
Ви дізнаєтеся:• Що таке «самодостатність?»• Що таке самооцінка в контексті самодостатності особистості?• Які психологічні особливості формування самооцінки у дітей?• Яка роль батьків та педагогів у формуванні адекватної самооцінки дітей?• Які ознаки неадекватної самооцінки?• Що таке самоцінність, і чим вона відрізняється від самооцінки?• Як придбати адекватну самооцінку й самоцінність?• Які практичні прийоми сприяють підвищенню самооцінки в дорослому віці?• У чому важливість набуття адекватної самооцінки для психофізичного здоров’я жінки?
Цільова аудиторія онлайн-зустрічі:• практичні психологи• психологи закладів освіти • соціальні педагоги • вчителі• вихователі• батьки• всі, хто цікавиться питаннями особистісного зростання.
Ви отримаєте: Сертифікат підвищення кваліфікації (6 год.) Чек-лист (алгоритм прийняття самого себе, експрес-діагностики самооцінки особистості) Вартість – 200 грн. https://fb.me/e/106ujzJnr
Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/TH5PSCHdwvUmENg96
З повагою, кандидат психологічних наук, доцент Вікторія Гальченко. Тел.: 096 486 40 87
Запрошуємо до дистанційного проходження курсів підвищення кваліфікації на базі Українського відкритого університету післядипломної освіти (УВУПО), який є першим в Україні самоврядним (автономним) закладом освіти типу розподіленого університету, що діє на засадах взаємодії формальної, неформальної та інформальної освіти.
УВУПО функціонує відповідно до «Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» (Постанова КМУ від 21.08.2019 р. № 800).
Курси, що призначені для підвищення кваліфікації вчителів, можуть (за бажанням) включати досить розлогу електронну (мультимедійну) бібліотеку (1-11кл.) та інструкції для її використання. Також передбачені опції для людей з порушеннями зору та слуху (адаптований сурдопереклад та шрифт текстів під мову Брайля). Представлені кейс-уроки охоплюють всю шкільну програму та адаптовані для інклюзивного навчання.
З попереднім переліком курсів Ви можете ознайомитися на сторінках викладачів віртуальних кафедр (перейти).
Пропонуємо різноманітні курси з психології, НУШ, освіти дорослих, цифрових технологій, менеджменту освіти, філології, природничих та гуманітарних дисциплін тощо. Зокрема:
1. Полікультурна освіта викладачів (автор: д.п.н. Султанова Л.Ю.).
2. Цифрова адженда освіти: цифрові компетентності, цифровий інтелект педагога (автор: д.п.н. Карташова Л.А.).
3. Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора (автори: д.п.н. Л.А. Карташова, ст. викл. О.А. Бойченко, ст. викл. Т.І. Шеремет).
4. Особливості розвитку професійної компетентності учителів початкової школи в системі методичної роботи (автор: Раус В.В.).
5. Технології відстеження трудової успішності випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти (автор: д.п.н. Сергеєва Л. М.).
6. Організація дистанційного навчання в закладах освіти (автор: к.п.н. Ляхоцька Л.Л.).
7. Професійне самовдосконалення керівників закладів професійної (професійно-технічної освіти) (автор: к.п.н. Купрієвич В. О.).
8. Професійна культура майбутніх фахівців у контексті розвитку суспільства знань (автор: д.п.н. Петренко Л.М.).
9. Ключові вміння 21-го століття: реалізація в Новій українській школі (автор: к.п.н. Швень Я. Л.).
10. Шкільний урок ХХI ст.: типи, проєкти, аналіз: Нотатник педагога (автор: к.п.н. Скрипник М.І.).
11. Психологічна безпека освітнього середовища: сутність та умови створення (автор: д.психол.н. Бондарчук О.І.).
12. Психологічні умови попередження та подолання соціальної напруженості в освітніх організаціях (автор: д.психолог.н. Карамушка Л.М.).
13. Технологія роботи з обдарованими дітьми (автор: к.п.н. Пінчук Н. І.).
14. Управління закладом освіти як проєктно-орієнтованою організацією (автор: д.п.н. Рябова З. В.).
15. Управління проектами в закладах освіти (автор: к.п.н. Оліфіра Л.М.).
16. Саморегуляція як чинник попередження професійних криз особистості (автор: к.п.н. Москальова А.С.)
17. Успішне входження педагогічних працівників в освітню організацію як чинник їхнього благополуччя (автор: к.п.н. Москальов М.В.)
18. Фахівець із соціальної роботи в умовах сьогодення: як стати успішним (автор: к.п.н., д.психол.н. Балахтар В.В.)
19. Розвиток психологічної готовності керівників закладів професійно-технічної освіти до маркетингу освітніх послуг (автор: Казакова С.В.)
20. Психологія економічної поведінки сучасного фахівця (автор: к.п.н. Бондаревська І.О.)
21. Традиції та інновації професійної підготовки конкурентоздатних фахівців для харчової та переробної промисловості (автор: к.п.н. Тарасюк І.В.)
22. Педагогіка дитинства (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
23. Дослідно-експериментальні практики для Нової української школи (автор: к.п.н. Скрипник М.І.)
24. Створення позитивного іміджу закладу освіти у системі управління якістю підготовки фахівців (автор: к.п.н. Стойчик Т.І.)
25. Економіка закладу освіти (автор: д.п.н. Сорочан Т.М.)
26. Соціальні ризики в трудовій сфері (автор: д.е.н. Надрага В.І.)
27. Основи педагогічної майстерності управляти аудиторією (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)
28. Формування креативності та проактивності педагога (автор: к.п.н. Кінах Н.В.)
29. Створення онлайнових інтерактивних вправ (автор: Частаков А.В.)
30. Цифрові технології в роботі викладача коледжу (автори: к.п.н. Гущина Н.І., к.п.н. Кондратова Л.Г.)
31. Безпека інформації в Інтернеті (автор: к.п.н. Касьян С.П.)
32. Самоменеджмент як чинник професійно-особистісного розвитку менеджера в освіті (автор: к.п.н. Любченко Н.В.)
33. Розвиток мотивації професійної діяльності педагогічних працівників в умовах Нової української школи (автор: к.п.н. Кравчинська Т.С.)
34.Активні стратегії в освіті: навчання через досвід (автор: д.п.н. Сергеєва Л.М.)
35. Організаційні особливості індивідуального ресурсу професійного розвитку працівників соціальної сфери (автор: Раус В.В.).
36. Впровадження засад стратегічного управління й автономії закладу професійної освіти в умовах реформи й економіки знань (автор: к.е.н. Паздрій В.Я.)
37. Естетотерапія: людинознавча компетентність сучасного педагога (автор: д.п.н. Федій О.А.)
38. Формування іншомовної компетентності в аудіюванні з іноземної мови за професійним спрямуванням здобувача ЗП(ПТ)О (автор: Микитюк С.М.)
39. Глобалізація сучасного світу (автор: к.іст.н. Данильєв А.О.)
40. Як попередити та подолати стрес у складних умовах сьогодення (автори: д.психол.н. Бондарчук О.І., к.п.н. Пінчук Н.І.)
41. Цифрові технології у викладанні мистецтва (автор: к.п.н. Кондратова Л.Г.)
42. Соціально-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти (автори: д.п.н. Рябова З.В., к.н.д.у. Козенко Р.В., Баранцова Т.В.)
43.Використання сервісів Gооgle for Education для організації дистанційного та змішаного навчання(автор: к.п.н. Гущина Н.І.)
44. Стратегічні напрями державного управління освітою в Україні (автор: к.н.держ.упр. Коврига О.С.)
45. Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти (автор: д.п.н. Рябова З.В.)
46. Упровадження концепції Нової української школи (автор: к.п.н. Гончаренко Н.М.)
Термін навчання – 30 днів, вартість – 350грн. https://bit.ly/3jou8lG реєстрація на спецкурси А ТАКОЖ пропонуємо навчання в групах флеш-курсів-«Технології та принципи дистанційного навчання: формування цифрових компетентностей педагога-тьютора» (Автори: д.п.н., проф. Карташова Л.А., ст. викл. Бойченко О.А., ст. викл. Шеремет Т.І.) - «Організація та підтримка дистанційного навчання в закладах освіти» (Автори: ректор ДЗВО УМО НАПН України к.п.н. проф. Кириченко М.О., директорка ЦІПО УМО д.п.н., проф. Сорочан Т.М., заст. директорки ЦІПО д.п.н., проф. Карташова Л.А., заст. дир-ки ЦІПО к.п.н. Оліфіра Л.М.).
Термін навчання – 7 днів, вартість – 400грн. Реєстрація здійснюється ТУТ https://bit.ly/3jou8lG
Завершивши навчання, слухачі отримують відповідний сертифікат (Ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій»).
Для уточнень просимо звертатись: uvu.umo@gmail.com / тел.,Viber, Telegram: +380955360681
Шановні освітяни!
Інформуємо вас про діяльність ТОВ «Осередок розвитку освіти» як суб’єкта підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
Відповідно до Закону України “Про освіту”, “Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників” від 21 серпня 2019 р. № 800 з урахуванням змін на підставі Постанови КМ від 27.12.2019 № 1133 ТОВ «Осередок розвитку освіти»:
· є самостійним суб’єктом підвищення кваліфікації, що проводить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
ТОВ «Осередок розвитку освіти» – це відкритий простір можливостей, що об’єднує освітян-професіоналів для плідної співпраці та результативних досягнень.
Додаткову інформацію про діяльність ТОВ «Осередок розвитку освіти», освітні модулі, проведені заходи, заплановані курси ви можете дізнатись на офіційному сайті: https://cde.org.ua/ та, зокрема, на сторінці https://cde.org.ua/tematyka-navchalnyh-moduliv-dlya-osvityan/
Готові працювати з адресними тематичними запитами педагогічних спільнот, закладів освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Просимо розмістити інформацію про діяльність ТОВ «Осередок розвитку освіти» на офіційних ресурсах центрів професійного розвитку педагогічних працівників. Банер та офіційну символіку додаємо.
Контакти: тел. моб.: +38(095)1591074; електронна пошта (e-mail): oro.poltava@gmail.com
З повагою, ТОВ "Осередок розвитку освіти" З повагою, Команда УВУПО
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України запрошує на курси підвищення кваліфікації вчителів інформатики, які викладають або планують викладати у 5-х класах за новим державним стандартом базової освіти.
Форма навчання : дистанційна. Освітні програми розроблені згідно вимог до провадження освітньої діяльності у сфері післядипломної освіти для осіб з вищою освітою, зокрема підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти за спеціальністю «014. Середня освіта» за відповідною ліцензією.
Курси підвищення кваліфікації складаються з 3 навчальних занять та підсумкового оцінювання з гнучким графіком переглядів, щоб кожен із учасників зміг обрати зручний для себе час навчання. Розклад, новини та посилання на відео трансляції навчальних занять надсилатимутися на електронну адресу, зазначену під час реєстрації.
Навчання, оцінювання, сертифікація – безкоштовні.
По завершенню курсів видається електронний сертифікат про підвищення кваліфікації. |
|
|
|
! Реєстрація на курс підвищення кваліфікації за темою «Методика навчання інформатиці у 5 класах закладів загальної середньої освіти за модельною навчальною програмою «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти» |
|
Реєстрація на курс "Інформатика" (15 год.) | |