Saturday, 21.12.2024, 17:35
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів » предмету "Захисник Вітчизни"

У категорії матеріалів: 11
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Date · Name · Rating · Comments · Views
предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 68 | Added by: adminavto1208 | Date: 07.11.2023 | Comments (0)

План роботи професійної спільноти вчителів трудового навчання (обслуговуючих видів праці) і технологій

предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 201 | Added by: Nata | Date: 18.07.2022 | Comments (0)

План роботи методичного об’єднання вчителів обслуговуючої праці
предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 1039 | Added by: Nata | Date: 21.08.2020 | Comments (0)

   Враховуючи те, що в закладах загальної середньої освіти області створено соціальний розділ «Дистанційне навчання» та організовано навчальні заняття з використанням дистанційних технологій, пропонуємо досвід роботи учасника ОСДГ «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технології», заступника директора Лохвицької гімназії № 1 Боярського А.В. (див. сайт Лохвицька гімназія № 1). Для спілкування використовують Skype, Viber, Facebook тощо.
   Щоб учні набували під час навчального процесу корисних побутових навичок, у програмі передбачено розділ ІІ «Технологія побутової діяльності та самообслуговування». Цей розділ реалізують як окремі маленькі проєкти, що не входять до загального обсягу проєктів програми. Їх виконують в будь-який час, зокрема і під час карантину. Це проєкти: «Сервірування святкового столу», «Побутові електроприлади в моєму житті», «Здоров’я та краса мого волосся», «Охайне житло», «Малярні роботи у побуті власними руками»,
«Я споживач», «Моя зачіска», «Мій одяг – мій імідж», «Мій власний стиль».
   У графі «Орієнтовний перелік об'єктів проектно-технологічної діяльності учнів» можна рекомендувати учням вибрати такі проекти: «Обладнання зони відпочинку на вулиці, в школі, вдома (лавка, стіл, гойдалка, садові фігури, ліхтар тощо)», «Вироби для власних потреб», «Нове життя старим речам» (Виготовлення маски ручним та машинним способом), «Підставка під горнятко», «Серветниця», «Гольниця», «Брелок», «Лялька-мотанка», «Закладка для книги», «Серветка», «Торбинка для дрібничок», «Рамка для фото», «Листівка», «Пазли», «Панно,картина», «Прикраси з бісеру, стрічок, ниток», «Писанка», «Гарячі напої», «Бутерброди»,  «Салати», «Макет транспортного засобу», «Вирощування кімнатних рослин», «Елементи ландшафтного дизайну», «Гаманець», «Намисто, підвіска», «Заколка для волосся», «Текстильні квіти», «Фоторамка», «Будинок для тварини», «Столова білизна»,
«Шарф», «Чохол для горнятка», «Килимок на стілець», «Краватка- метелик», «Декоративний рушник», «Декоративний вінок», «Гарячі напої», «Бутерброди», «Салати», «Кондитерські вироби», «Гарніри», «Страви української кухні», використовуючи технології з третьої графи програми.
   Навчальна програма «Технології» (рівень стандарту) має модульну структуру і складається з десяти обов’язково-вибіркових навчальних модулів, з яких учні спільно з учителем можуть вибрати:
«Дизайн предметів інтер’єру»,
«Дизайн сучасного одягу»,
«Краса та здоров’я»,
«Кулінарія»,
«Ландшафтний дизайн»,
«Креслення».
   Основою для вивчення будь-якого модуля є проектно-технологічна система навчання, яка ґрунтується на творчій, навчально-пізнавальній та дослідно-пошуковій діяльності старшокласників від творчого задуму до реалізації ідеї у завершений проєкт.
Цікаві проєкти можна запропонувати учням до Великодня (писанка, Великодній кошик, Великодня листівка, виготовлення паски, печива, використовуючи різні технології).
   При виконанні проєктів учень розраховує потребу матеріалів на проєкт - розраховує та планує орієнтовну вартість витрачених матеріалів, тощо. Учитель, застосовуючи Інтернет-ресурси, забезпечує методичний супровід проєктно-технологічної діяльності учнів (освітні веб-ресурси та онлайн-платформи, мультимедійні матеріали, відеофільми, аудіо записи, «віртуальні дошки», віртуальні екскурсії тощо) залучаючи батьків та з дотриманням безпечних умов праці, санітарно-гігієнічних норм.
   Завдання для учнів оприлюднювати на сайті закладу освіти, на сторінках власного сайту чи блогу з чітким алгоритмом виконання (інструкційна карта) та всі завдання, виконані учнями самостійно, проаналізувати та оцінити.
   Рекомендуємо стати учасником загальнодоступної групи «Трудове навчання в українській школі» (Facebook).


Валентина Чемшит, методист відділу природничоматематичних дисциплін та технологій ПОІППО
 

предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 586 | Added by: Nata | Date: 03.04.2020 | Comments (0)

Cерпень 2019 року

1. Ознайомлення з інструктивно-методичним листом МОН України «Про вивчення трудового навчання та креслення у 2019 – 2020 н. р.» (Силко В. П., методист МК).

2. Аналіз роботи м/о вчителів трудового навчання за минулий рік та ознайомлення з планом роботи на 2019 – 2020 н. р. (Силко В. П., методист МК).

3. Методика проведення лабораторно-практичних робіт на заняттях з трудового навчання (Ксьонз С. В., керівник м/о).

Жовтень 2019 року

1. Аналіз проведення I етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання та підготовка до II етапу. Визначення та обговорення практичного туру олімпіади із урахуванням методичних рекомендацій ПОІППО (Ксьонз С. В., голова м/о, Силко В. П., методист МК).

Січень 2020 року

1. Аналіз проведення II етапу та підготовка до III етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (Силко В. П., методист МК).

2. Розвиток креативності як спосіб формування компетентної особистості в трудовому навчанні учнів (Солонцова Л. Л., вчитель гімназії ім. Т. Г. Шевченка).

3. Майстер-клас «Орігамі – захоплююче мистецтво» (Силко В. П., методист МК).

Квітень 2020 року

1. Методика створення та проведення навчальних квестів. Квест «Спритні та вмілі» (Коморна В. В., вчитель ЗОШ № 3).

2. Новинки педагогічної преси, методичної літератури (члени методичного об’єднання: Ранюк Л. А., Комарницька Н. М., Глушко Л. В.).

3. Аналіз роботи м/о вчителів трудового навчання та обговорення перспективного плану роботи на 2020 – 2021 н. р. Визначення проблеми, над якою працюватиме м/о (Силко В. П., методист МК, Ксьонз С. В., голова м/о).

предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 364 | Added by: shkola9 | Date: 02.09.2019 | Comments (0)

         Методичне об’єднання вчителів трудового навчання (обслуговуючі та технічні види праці (керівник  Ксьонз С.В.,Черкащенко О.О.)  у 2018 - 2019н.р. продовжило працювало над проблемою «Удосконалення інформаційної культури вчителів. ІКТ на уроках трудового навчання».      

предмету "Захисник Вітчизни" | Views: 398 | Added by: shkola9 | Date: 24.06.2019 | Comments (0)

1-10 11-11
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz