* обґрунтування актуальності досвіду;
* теоретична база;
* провідна ідея;
* технологія;
* можливі результати.
1. Обгрунтування актуальності досвіду
Йдеться про аргументацію та доцільність створення досвіду з погляду розбудови позашкільної освіти і потреб практики. Тут також подається стисла характеристика змісту досвіду і тих практичних проблем, які розв'язуються за його допомогою.
2. Теоретична бала досвіду
Це сучасні теоретичні ідеї та положення, що є його науковою основою. Модель має спиратися на сучасні наукові теорії га досягнення. Перспективний досвід може і випереджати сучасну практику, але в цьому разі він має отримати наукове пояснення.
3. Провідна ідея досвіду
Це центральна, головна думка, що визначає суть досвіду і передбачає варіативність форм його застосування. Реалізація в сукупності близьких, середніх і далеких перспектив у процесі впровадження передбачає безперервне поступове підвищення рівня, поліпшення змісту та організації впровадження.
4. Технологія досвіду
Це структура, послідовність дій об'єкта, а саме: форми, методи, прийоми роботи, основні педагогічні або управлінські ситуації, засоби удосконалення певного виду діяльності. Головне — чітко відобразити алгоритм дій об'єкта в моделі.
5. Можливі результати
Створюючи досвід, його автори мають хоча б у загальній формі передбачити його можливі результати. Вони можуть бути сформульовані у вигляді певних кількісних або якісних показників змін у навчально-виховному процесі. Очікувані результати можуть мати комплексний характер.
|