Sunday, 22.12.2024, 09:22
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 3
Guests: 3
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2014 » October » 1 » День дошкілля у м. Миргород
08:49
День дошкілля у м. Миргород

Всеукраїнський День дошкілля – свято всієї дошкільної громади .

26 вересня 2014 року, напередодні Всеукраїнського Дня дошкілля, в музичній ДНЗ №2 «Оленка» зібралися працівники дитячих садків міста, щоб відзначити своє професійне свято.

Дошкільна освіта – фундамент сучасної системи безперервної освіти в Україні і встановлення професійного свята – подія, знакова не лише для працівників дошкільної освіти, а й для всіх, кого турбує доля наших дітей, підростаючого покоління. Саме на педагогів – дошкільників покладено важливе завдання – виховання наймолодших представників українського суспільства. Саме у їх добрі очі вдивляються довірливі оченята, саме до їх лагідних слів прислухаються маленькі вихованці, їм довіряють батьки найдорожче - своїх дітей. Оточуючи дитину піклуванням і любов’ю, вихователі формують юну особистість, навчають першої азбуки життя, прищеплюють доброту, людяність, чуйність, любов до Батьківщини, виховують патріота незалежної України. У дитячих садках міста майже 300 працівників опікується дошкільною малечою, з них 126 педагогічних працівників: завідувачів, вихователів – методистів, вихователів, вчителів - логопедів, музичних керівників, інструкторів з фізичного виховання, практичних психологів. 64% педагогів мають вищу педагогічну освіту, 36 % – середню спеціальну. 1438 дітей відвідують ДНЗ, відсоток охоплення дітей віком від 3 до 6 років суспільним дошкільним вихованням становить 87%, старші дошкільники (п’ятирічки) охоплені стовідсотково. Велика увага в дошкільній освіті міста приділяється вихованню та навчанню дітей із особливими освітніми потребами. 127 дошкільників відвідує групи спеціального призначення: логопедичні, офтальмологічні, ортопедичні, затримки психічного розвитку, які функціонують у ДНЗ №2 « Оленка», №10 « Веселка», №11 «Теремок».

Вітали працівників дошкільної освіти начальник відділу освіти Колибельнік Т.М., завідувач методичним кабінетом відділу освіти Даценко Т.І., методист методичного кабінету Силко В.П. За високий професіоналізм, творчу, самовіддану працю кращі педагоги ДНЗ міста були нагороджені грамотами відділу освіти. Серед них: Гирич О.В., музичний керівник ДНЗ №2 «Оленка», П’ятницька О.С., практичний психолог ДНЗ №10 «Веселка», Сохацька С.О., вихователь ДНЗ №11 та Звянінцева І.О., вихователь ДНЗ №12 «Світлячок».

Продовжилися урочистості проведенням педагогічних читань «Видатні педагоги про значення рідної мови у розвитку, навчанні та вихованні дошкільника». Вихователі підготували надзвичайно цікаву, пізнавальну змістовну інформацію про видатних діячів, педагогів, просвітителів, які надавали важливого значення розвитку рідної мови.

Державною мовою України є українська мова. В Конституції України записано, що «держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Не можна побудувати Українську державу без державності української мови. Рідна мова – невід’ємна частка батьківщини кожної людини, її Вітчизни, це «голос свого народу й чарівний інструмент, на звуки якого відгукуються найтонші струни людської душі. Рідна мова – це перше слово, почуте з материнських вуст, це перша колискова пісня, яку чує немовля в колисці, «це затишок батьківської хати, веселий гомін дитячого товариства».

Опанування рідної мови, рідного слова починається з раннього дитинства в сім ї, серед близьких і рідних дитині людей, а вдосконалення її триває в дошкільних закладах, школі і впродовж усього життя. Оволодіння рідною мовою, як засобом пізнання і способом специфічного людського спілкування, є найбільш вагомим досягненням дошкільного дитинства. К.Д. Ушинський назвав рідну мову «цвітом духовного життя нації», порівняв її з квіткою, яка ніколи не в’яне і вічно розвивається». У мові, за словами Ушинського одухотворяється весь народ і вся його батьківщина: в ній «перетворюється силою народного духу на думку, на картину й звук небо вітчизни, її фізичні якості, її клімат, її поля, гори і долини, її ліси й річки, її бурі й грози – увесь той глибокий, сповнений думки і почуття голос рідної природи, який промовляє так гучно в любові людини до її, іноді суворої батьківщини, який висловлюється так яскраво у рідній пісні, в рідних мелодіях, у вустах народних поетів». Ушинський дійшов висновку, що людина, позбавлена з дитинства рідної мови, назавжди залишається неповноцінним членом суспільства, ніколи не розуміє свій народ, залишається людиною без Вітчизни, яку б маску патріотизму не надягла пізніше». Про рідномовну концепцію Костянтина Ушинського розповіла Зінченко Л.М., вихователь ДНЗ №12 « Світлячок». З - поміж плеяди педагогів, наукових діячів, які зробили вагомий внесок у розвиток дошкільного виховання в Україні, гідне місце посідає Софія Русова. «Бути гарним педагогом - вважала Софія Русова, - це бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки». «Найдорожчий скарб у кожного народу – його діти, його молодь, й що свідоміше робиться громадянство, то з більшою увагою ставиться воно до виховання дітей, до забезпечення їм найкращих умов життя». Важливого значення у вихованні дошкільника Софія Федорівна Русова приділяла розвитку мовлення дитини. « Рідна мова у вихованні і освіті - то є найкращий інтимний провідник думок, прагнень, почувань, вражень». Про українську подвижницю, просвітительку Софію Федорівну Русову, її життєвий шлях та про значення рідної мови у розвитку дитини розповіла Химочка В.А., вихователь ДНЗ №2 «Оленка».

Любов до слова рідної мови пронизує педагогічні праці В.О.Сухомлинського. «Оволодіння рідною мовою визначає багатство, широту інтелектуальних і естетичних інтересів особистості… Потрібно спрямувати свою роботу так, щоб донести до сердець малюків музику, чудесне звучання рідного слова, дивовижне багатство відтінків думок і почуттів, які можна передавати українською мовою. Рідна мова, на його погляд, - це безцінне духовне багатство, в якому народ живе, передає від покоління до покоління свою мудрість і славу, культуру і традиції. Він образно називає рідну мову «невмирущим джерелом» , з якого дитина черпає перші уявлення про навколишнє, про свою батьківщину, про своє село і місто, про весь край, а слово рідної мови порівнює з неповторним ароматом квітки. Краса слова - один з основних мотивів у творчості В.Сухомлинського. «У руках вихователя слово - такий самий могутній засіб, як музичний інструменту руках музиканта, як фарби в руках живописця,як різець і мармур у руках скульптора».«Пізнавальна і виховна сила слова у творах В. Сухомлинського» - тема виступу Ребрик О.Г., вихователя ДНЗ №10 «Веселка». На сучасному етапі розвитку суспільства навчанню рідної мови, починаючи з раннього дитинства, великого значення надавали педагоги, наукові працівники А.Богуш, Н. Гавриш. У своїх дослідженнях, працях науковці визначили, що запорукою якісної освіти є мовленнєвий розвиток дошкільника. Вони уточнили і конкретизували завдання з формування правильної звуковимови, граматично правильного мовлення, збагачення та активізації лексичного запасу, оволодіння зв’язним мовленням. З повідомленням «А.Богуш, Н.Гавриш про формування мовленнєвої компетентності дошкільників» виступила Короленко Т.П., вчитель – логопед ДНЗ №11 «Теремок».

Читання супроводжувалися демонстрацією слайдів, відеорядів, фільму про видатних діячів, педагогів, просвітителів К.Ушинського, С.Русової, В. Сухомлинського, А.Богуш, Н, Гавриш та їх вклад у розвиток рідної мови.

По завершенню педагогічних читань присутні відвідали музей Давида Гурамішвілі, де переглянули виставку творчих робіт працівників дошкільних навчальних закладів міста. У виставці взяли участь близько 40 авторів, які представили на суд відвідувачів музею 129 робіт у різних техніках. У залі музею експонувалися вишивка нитками, стрічками та бісером, плетіння, бісероплетіння, квілінг, декупаж, ляльки-мотанки, вироби з природного матеріалу, тощо. Зацікавили присутніх оригінальні, неповторні вироби з бісеру та техніки декупаж вихователя ДНЗ №5 «Сонечко» Мірошніченко Л.О., вироби з техніки квілінг вихователя ДНЗ №12 «Світлячок» Кислинської Т.С, вишиті картини, рушники, серветки завідувача ДНЗ №5 «Сонечко» Шклярук Л.А., помічника вихователя ДНЗ №2 «Оленка» Деркач С.М. та головного бухгалтера ДНЗ №7 «Яблунька» Таран І.В., квіти - канзаши, українські віночки вихователя ДНЗ №10 «Веселка» Соломки С.Г. та українські народні ляльки – мотанки вихователя ДНЗ №11 « Теремок» Рожковської І.М. Неперевершені вишиті картини майстрині, в минулому вихователя дитячого садка Хоменко Н.В. Виставка дійсно продемонструвала таланти працівників дошкілля у царині декоративно - вжиткового мистецтва та показала, що дитячих садках міста працюють надзвичайно талановиті, творчі, активні, креативні люди.

То ж вітаємо всіх працівників дошкільної освіти з Всеукраїнським днем дошкілля та висловлюємо щиру подяку за невтомну, чесну, наполегливу працю! Нехай не згасає тепло сердець і любов до своєї професії! Нехай вистачає наснаги в роботі в ім’я майбутнього нашої країни! Щастя, міцного здоров’я, сил і натхнення, творчих здобутків на освітянській ниві! Хай у ваших родинах панує злагода і достаток!

Хай небо над нашими головами буде мирним , а всі діти – усміхненими й щасливими!

Силко В.П., методист ММК

Просмотров: 780 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  October 2014  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz