Інформаційно- комунікаційні технології в роботі вчителів – дефектологів
29 листопада 2016 року на базі ДНЗ №11 «Теремок» (завідувач Ботвіновська О.В., вихователь - методист Якименко С.М.) відбулося чергове засідання методичного об’єднання вчителів –дефектологів. Другий рік поспіль працюють учасники над проблемою «Інформаційно- комунікаційні технології в роботі вчителів – дефектологів дошкільного навчального закладу». Метою зібрання стало оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями для покращення роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби.
Керівник М/О, вчитель – логопед дошкільного закладу №11 «Теремок» Короленко Т.П. поділилася досвідом своєї роботи, вказавши, що використання електронних носіїв підвищує ефективність навчання, надає можливості для творчості й реалізації принципово нових форм і методів, забезпечує ефективну співпрацю з батьками вихованців.
Для перегляду освітньо-корекційної роботи Тетяна Петрівна запросила членів методичного об’єднання до старшої логопедичної групи. Разом з малятами гості побували на цікавих «Уроках тітоньки Сови». Присутні відмітили доцільність використання на занятті електронних посібників, здоров’язберігаючих технологій, ігрових методів, логопедичних вправ та практичних завдань.
Підводячи підсумок, учасники наголосили, що використання ІКТ може значно оптимізувати роботу з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Мультимедійні презентації, відео- та аудіо файли забезпечать яскраву, інтерактивну наочність для роботи з малятами, сприятимуть розвитку психічних процесів, пізнавальної активності. А спілкування через Інтернет полегшить й активізує співпрацю з колегами та батьками вихованців.
Силко В.П., методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради
|