Війна — надзвичайно складний час для усіх, а діти потерпають від неї найбільше. У цих обставинах школа може стати своєрідним осередком, що об’єднуватиме учнів та вчителів як громади, так і дітей та педагогів, які вимушені були покинути свої домівки. Як підтримати вчительство в часи невизначеності обмірковували учасники професійної педагогічної спільноти вчителів початкових класів Миргородської міської територіальної громади, яке відбулось 30 серпня 2022 року на базі Миргородського ліцею імені Т.Г.Шевченка.
Учасники розглянули пріоритетні напрямки освітньої діяльності та методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у початковій ланці освіти у 2022/2023 навчальному році.
Голова професійно-педагогічної спільноти Левун Н.І. (ОЗО «Миргородський ліцей «Лінгвіст»») проінформувала колег щодо організації освітнього процесу в умовах очної/дистанційної/змішаної форм навчання.
В.І. Передрій (ОЗО «Миргородський ліцей ім.І.А.Зубковського») запропонувала інструментарій щодо підвищення результатів навчання учнів 1-4 класів засобами компетентнісно-орієнтованого навчання.
Як надавати психологічний супровід в умовах воєнного стану учасникам освітнього процесу продемонстрували педагоги Мельник О.М., Семенчук В.Ю., Войтенко Т.М. (ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»).
Учителі Миргородського ліцею імені Т.Г.Шевченка Чижевська І.В., Шульгіна Ю.Г., провели майстер-клас з національно-патріотичного виховання, а Бурко І.В., в укритті закладу освіти, продемонструвала інструментарій щодо безпеки здобувачів освіти.
Попри продовження воєнного стану в Україні, кожен з нас докладає максимум зусиль, щоб розпочати навчальний рік безпечно. Бажаю, щоб ніхто не завадив нам реалізувати життєві плани.
Вікторія Соломаха, регіональний тренер НУШ, спікер.
Оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти та їх фіксація на носіях зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу
Підтримка вчительства в часи невизначеності
Можливості компетентнісного орієнтованого навчання для підвищення результатів навчання учнів 1-4 класів
ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРЕДМЕТІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ |