14 лютого 2022 року в актовій залі управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради відбулося засідання науково-методичної ради кабінету забезпечення діяльності закладів освіти. На засідання було винесено питання про розгляд методичних посібників педагогічних працівників, які претендують на присвоєння (підтвердження) педагогічного звання «Учитель-методист», «Вихователь-методист», « Керівник гуртка-методист».
З інформацією виступила Юлія Невєрова, старший інспектор КЗДЗО управління освіти, молоді та спорту, яка сказала, що претендентами на присвоєння педагогічного звання стали 14 педагогів, з них на присвоєння (підтвердження) педагогічного звання «Учитель- методист» – 11 педагогів, «Вихователь- методист» - 2 педагоги, «Керівник гуртка-методист» - 1 педагог. Інспектори управління презентували методичні посібники претендентів, а члени науково-методичної ради одноголосно затвердили їх та рекомендували до направлення до обласної атестаційної комісії. Це методичні посібники:
- Сучасний урок української мови та літератури: інноваційні методи навчання. Шинкаренко В.В., учитель української мови та літератури, ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»
- Упровадження елементів STEM (STEAM, STREAM) -освіти на уроках зарубіжної літератури. Шевченко І.В. учитель зарубіжної літератури, Миргородська гімназія ім.Т.Г. Шевченка
- Використання інноваційних методів та прийомів на уроках зарубіжної літератури. Галушко О.М., учитель зарубіжної літератури, ОЗО «Миргородський ліцей ім. І.А. Зубковського»
- «Academic Listening Comprehension and Use of English ZNO Practice» (тренажер з підготовки до ЗНО з аудіювання та використання мови). Лебедь А.І., учитель англійської мови Миргородської спеціалізованої школи №5
- Створення ситуації успіху як інноваційний підхід у роботі з молодшими школярами. Дерій І.М., учитель початкових класів ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»
- Формування і розвиток мовленнєво-комунікативних компетентностей в НУШ. Кульченко В.В., учитель початкових класів ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»
- Методика «Філософія для дітей». Мій досвід впровадження.Яненко М.М., учитель початкових класів Миргородський НВК «Гелікон»
- Реалізація діяльнісного підходу до навчання в контексті впровадження сучасних технологій НУШ. Онопрієнко Г.В., учитель початкових класів, ОЗО «Трудолюбівська гімназія»
- Формування ключових компетентностей на урокахбіології. Латишева Г.М., учитель біології, ОЗО «Миргородський ліцей №1 імені Панаса Мирного»
- Використання текстів художньої літератури на уроках біології як засіб формування компетентностей. Хижа Т.О., учитель біології, Миргородська гімназія ім.Т.Г. Шевченка
- Інтегровані підходи в освітньому середовищі. Інтеграція як базовий принцип навчання інформатики. Чухій С.В. , учитель інформатики, Миргородська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7
- Музично-ритмічна діяльність як засіб розвитку творчості дошкільників. Омельяненко Л.І., керівник музичний, дошкільний навчальний заклад №10 «Веселка»
- Орф-підхід в контексті інноваційних музично-педагогічних технологій в діяльності керівника музичного з дітьми дошкільного віку. Калайтан Г.О., керівник музичний, дошкільний навчальний заклад №11 «Теремок»
- Методичний посібник із тележурналістики. Гурток «Теледебют». Марченко М.М., курівник гуртка СЮТ
Валентина Силко, інспектор КЗДЗО управління освіти, молоді та спорту Миргородської міської ради
|