„Людина – це стріла, пущена в майбутнє».
Ф.Ніцше
Стріла реалізує себе в леті! Дати дитині цей лет – завдання вчителя.
Ці слова стали ключовими у роботі постійно діючого семінару для заступників директорів з навчальної роботи, що відбувся 2 грудня 2016 року в гімназії імені Т.Г. Шевченка. Тема «Сучасний урок: проблеми, пошуки, знахідки, перспективи. Як зробити його джерелом якісної та натхненної праці вчителів та учнів» обрана не випадково. Адже у світлі оновлення державних стандартів початкової освіти і старша школа повинна орієнтуватися на розвиток компетентностей, упровадження таких форм організації навчальної діяльності, які б підвищували інтерес учнів до навчання, спонукали їх розвиватися, вчили здобувати знання, критично мислити, бути комунікабельними. Такі завдання стоять перед сьогоднішнім учителем, спонукають його до пошуку шляхів вдосконалення навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. І цей семінар став ще одним свідченням наполегливої, кропіткої, щоденної та творчої роботи педагогів, учнів, адміністрації гімназії імені Т.Г. Шевченка. Своїм досвідом та здобутками з присутніми ділилися: О.М. Уйміна, заступник директора, Т.О. Хижа, вчитель біології, Л.М. Охріменко, вчитель української мови та літератури.
Працюючи на нашому семінарі, переглядаючи презентацію роботи гімназії імені Т.Г. Шевченка, відвідуючи уроки вчителів цього закладу, я побачила впевнених у своєму професіоналізмі людей; вчителів, що швидко реагують на зміни у суспільстві та освітній галузі, швидко навчаються, особистостей, що відкритті до навчання, комунікативних, готових прийти на допомогу чи то колезі, чи учневі.
Відомо, що: щасливого може виховати тільки щасливий. Перефразувавши, скажу: сучасного учня може виховати тільки сучасний, прогресивний, різноплановий учитель.
З побажанням мати якомога більше талановитих учнів,
завідувач методичного кабінету Невєрова Ю.В.
|