Методична платформа
для вихователів закладів дошкільної освіти
«Формування та розвиток ключових компетентностей особистості шляхом використання інноваційних технологій»
«Витоки здібностей та обдарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців ідуть струмочки, які дають наснаги творчій думці. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячих долоньках, тим розумніша дитина»
В.О. Сухомлинський
Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-продуктивної діяльності, яка включає образотворчу, музичну, театралізовану, художньо-мовленнєву діяльність, які виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності і є одними із найулюбленіших занять дошкільників.
Про використання інноваційних технологій та нетрадиційних технік художньо-продуктивної діяльності в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку говорили учасники під час засідання професійної педагогічної спільноти вихователів ЗДО у формі методичної платформи (РlatforМ) «Формування та розвиток ключових компетентностей особистості шляхом використання інноваційних технологій», яке відбулося 5 березня 2024 року. Досвідом роботи поділилися педагоги ЗДО № 12 «Світлячок», які провели майстер-клас із виготовлення оберегу соняшника в різних техніках для захисників нашої Батьківщини: «ниткографія» (вихователь Лариса Литвин), «торцювання, пухнаста аплікація» (вихователь Світлана Скляр), «квілінг» (вихователь Тетяна Ткачук).
Учасники засідання відмітили, що можливості мистецтва в освітньому процесі закладу дошкільної освіти невичерпні, а місія вихователя – прививати любов до рідної домівки, країни, мови, традицій засобами художньо-продуктивної діяльності.
Матеріали заходу можна переглянути за посиланням.
Неля Лобанова,
вихователь-методист ЗДО № 12 «Світлячок»
|