24.03.21 р. в режимі онлайн відбулося засідання методичного об’єднання учителів-дефектологів, учителів-логопедів закладів дошкільної освіти за темою «Нейрокорекційні заняття з розвитку міжпівкульної взаємодії і просторового мислення у роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби», на якому були присутні учителі-дефектологи та учителі-логопеди спеціальних груп ДНЗ №2 «Оленка», ДНЗ №10 «Веселка», ДНЗ №12 «Світлячок».
Ганжа О.М., керівник МО, учитель-дефектолог ДНЗ № 10 «Веселка», запропонувала колегам переглянути індивідуальне відеозаняття з розвитку мовлення з дитиною із затримкою психічного розвитку на тему «Пригоди Колобка». Педагог зацікавила хлопчика ігровими вправами з використанням міжпівкульних дощок, дитячого балансборду, математичного конструктора. Оксана Михайлівна поділилася досвідом використання інноваційної технології американського педагога Френка Білбгоу «Балансувальна мозочкова стимуляція». Такий метод підходить для дітей з розладом аутистичного спектру, алалією, ДЦП, при моторній незграбності, порушенні уваги, гіперактивності, ЗПР, ММД, затримці мовного розвитку. Ця технологія позитивно впливає на сприйняття усного та писемного мовлення, математичні здібності, покращує пам'ять, розвиває спортивні навички, координацію, навик балансування, загальну моторику, усвідомлення схеми власного тіла, емоційно-вольову сферу, концентрацію уваги.
Учасники засідання зазначили, що основа росту, розвитку і навчання дітей з ООП починається з сенсорної і моторної взаємодії зі світом. Сенсорна стимуляція і рухова активність створюють грунт для розвитку мозку. Це лежить в основі програми мозочкової стимуляції. Присутні на засіданні зацікавилася можливістю застосування даної технології у своєму закладі.
У процесі спілкування педагоги поділилися досвідом, визначили основні напрями подальшої роботи та шляхи їх реалізації.
Любов Гречка, інспектор відділу освіти Миргородської міської ради
|