Новий формат роботи методичного об'єднання учителів математики.
Згідно з планом роботи міського методичного об'єднання вчителів математики 17 лютого 2016 року на базі Миргородської ЗОШ І-ІІІ ст. №9 імені Івана Андрійовича Зубковського відбулося засідання чергового методичного об'єднання, тема якого - «Випереджальне навчання на уроці математики як елемент самоосвіти учня». Питання виявилося досить актуальним у зв’язку з 3-охтижневим карантином, що був у нашому місті.
У рамках роботи методичного об’єднання вчителі переглянули урок учителя ЗОШ І-ІІІ ст.. №9 імені Івана Андрійовича Зубковського Юхименко Г.Д. Він був досить динамічним, ґрунтовним, насиченим щодо теоретичного матеріалу та об'ємним у плані розв’язаних завдань. На уроці присутні мали можливість побачити на власні очі елементи випереджального навчання, що використовує Галина Дмитрівна: школярі підготували досить цікавий матеріал про використання терміну «корінь», про історію виникнення та розвитку поняття «квадратний корінь».
Досить цікавою для присутніх була усна лічба з використанням радикалів та арифметичних дій. Для своєї роботи колеги Галини Дмитрівни, математики шкіл міста, обов’язково запозичать невербальне опитування, упродовж якого було охоплено 100% учнів класу та оцінено їх знання. І навіть фізкультхвилинка була насичена обчисленнями, думками про «радикали» та, звісно, повторенням раніше вивченого матеріалу.
Нетрадиційний формат методичного об'єднання продовжила передача «Все буде добре…». Експертами, які визначали, як зробити, щоб усе було добре, стали завідувач методичного кабінету Невєрова Ю.В. та учитель ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 імені Панаса Мирного Отісько Т. Г.. Юлія Володимирівна представила елементи випереджального навчання, які можна використовувати на уроках математики, а саме роботи своїх учнів: презентації з теми «Графіки тригонометричні функції», що вивчається наприкінці І семестру 10 класу. Школярі мали можливість спробувати свої сили в ролі учителя та ще й отримати оцінки не тільки з математики, а й з інформатики. Тамара Григорівна розповіла про технологію повного засвоєння знань, а також поділилася своїм досвідом використання даної методики при вивченні теми «Арифметична прогресія» (9 клас).
А далі… рубрика «Як бути стильною, красивою, молодою». Що робили тут –таємниця. Адже вчителі математики, а це у нашому місті тільки жінки, повинні бути не тільки професіоналами своєї справи, компетентними, знаючими, а й залишатися чарівними, милими, загадковими, мінливими та багатогранними.
Ось так нетрадиційно, але дуже продуктивно попрацювало методичне об'єднання в Миргородській ЗОШ І-ІІІ ст.. №9 імені Івана Андрійовича Зубковського.
PS Міське методичне об'єднання вчителів математики висловлює щиру подяку за участь у роботі вчителю фізкультури Миргородської ЗОШ І-ІІІ ст. №9 імені Івана Андрійовича Зубковського Мурачовій Т.С. та вчителю фізики цієї ж школи Себро В. Є.
Сиротенко Л.О., учитель математики Миргородської ЗОШ І-ІІІ ст.. №3.
|