Життя – це рух, рух – це спорт!
Кожного ранку в дошкільному закладі звуки музики скликають дітей на ранкову гімнастику. На подвір'ї чи в спортивній залі діти залюбки крокують, бігають, виконують фізичні вправи. У чому сенс ранкової гімнастики в дошкільному закладі і які особливості її проведення? Про це йшла мова під час засідання Педагогічної майстерні для інструкторів з фізичної культури міста, що відбулося 19 листопада 2019 року в ЗДО №10 «Веселка» (завідувач Левченко Н.Г.) Вихователь – методист Головіченко О.В. презентувала досвід роботи закладу щодо формування ціннісного ставлення дітей до власного здоров’я через засоби організованої рухової діяльності. Ольга Василівна ознайомила присутніх з методикою проведення ранкової гімнастики та формами фізкультурно-оздоровчої роботи, які використовуються в дитячому садку. Як упроваджують інноваційні оздоровчі технології під час ранкової гімнастики, педагоги закладу показали в практичній частині засідання. Ранкову гімнастику з дітьми молодшої групи «Фіалка» в сюжеті «Ведмежата» продемонструвала вихователь Ребрик О.Г. Вихователь дітей середньої групи «Троянда» Бондаренко І.Л. провела ранкову гімнастику з використанням оздоровчої системи хатха - йога. А педагог дошкільнят старшої групи «Лілія» Яценко С.С. апробувала з дітьми комплекс вправ ранкової ритмічної гімнастики з елементами чарлідингу. Під час майстер-класу «Ранкова гімнастика для дошкільнят», до якого запросила вихователь Яценко С.С., учасники засідання вправлялися у виконанні ритмічних рухів із використанням предметів. Педагоги зарядились позитивною енергетикою від жвавої музики та вправ.
Підбиваючи підсумки, присутні відмітили, що ранкова гімнастика сприяє зміцненню здоров’я, підвищенню розумової працездатності дітей, активізації рухового режиму в закладі дошкільної освіти.
Гречка Л.М., методист методичного кабінету
Миргородської міської ради
|