Сучасна школа – центр духовно-морального виховання учнів На даному
етапі розвитку нашого суспільства однією з найважливіших засад теоретичної
концепції та практичної діяльності школи є орієнтація на формування
високоморальної особистості, виховання духовності майбутнього нашого
суспільства. Протягом століть українське духовно-моральне виховання вбирало в
себе кращі здобутки світової матеріальної і духовної культури, які утверджують
добро, любов, красу, милосердя, справедливість у всіх сферах життя.
Саме про це
йшлося на педагогічних читаннях 20 лютого у Миргородській гімназії імені Т.Г.
Шевченка. На них були запрошені заступники директорів з виховної роботи,
педагоги-організатори, класні керівники ЗНЗ міста. Говорили про мету та основні
напрямки духовно-морального виховання, системність підходу до формування духовного світу дитини. Згадували
відомих педагогів, які приділяли особливу увагу формуванню загальнолюдських
цінностей в учнів.
Про духовно-моральне виховання
дітей як шлях від поняття до
переконання, що включає виховання моральних почуттів, ідеалів, знань, вчинків,
звичок у творчій спадщині В. Сухомлинського розповіла Сіряк
Марина Валентинівна, педагог-організатор ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича
Зубковського.
Повідомлення про гуманістичні
ідеї у педагогіці Януша Корчака та їхню реалізацію в сучасній школі презентувала
Савастеєнко Ольга Семенівна, класний керівник 5-ого класу Миргородської
гімназії імені Т.Г. Шевченка.
Білоцерківець
Катерина Григорівна, педагог-організатор гімназії, ознайомила присутніх з духовно-моральними
аспектами педагогіки Г. Ващенка.
Про школу-родину в
контексті розвитку духовної культури особистості розповіла Ярославська Олена Миколаївна,
заступник директора з виховної роботи СШ №5.
Із концептуальними засадами
формування духовних та моральних
цінностей у виховній роботі
Миргородської гімназії імені Т.Г. Шевченка педагоги ознайомимось з виступу Савастеєнка
Володимира Володимировича, заступника директора з виховної роботи.
Зазначалось також, що на формування духовних та моральних
цінностей у дітей спрямована і робота міського громадського об’єднання
«Трикутник» та міжшкільної дитячої організації «Молодіжний парламент м.
Миргород». Заходи, розроблені у рамках діяльності цих організацій, в першу
чергу, об’єднують школу, батьків, громадськість спільною метою: зробити все,
щоб діти росли щасливими, здоровими, активними, життєлюбними, комунікативними,
щоб вони стали гармонійно розвиненими особистостями.
Педагогічна громада міста переконана, що духовно-моральне
становлення дітей та учнівської молоді, їх підготовка до активної, творчої,
соціально значущої, сповненої особистісного смислу життєдіяльності є
найважливішою складовою розвитку суспільства та держави на сучасному етапі.
Шевченко І.В., методист методичного
кабінету
відділу освіти Миргородської міської
ради
|