Monday, 23.12.2024, 14:10
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2023 » March » 22 » Педагогічні підходи в роботі з дітьми дошкільного віку з розладами аутичного спектра
14:11
Педагогічні підходи в роботі з дітьми дошкільного віку з розладами аутичного спектра

Діти з аутизмом схожі на пазли і

наше завдання зібрати з цих шматочків особистість.

Дитина з розладами аутистичного спектра у звичайному дитячому садку не дивина. Утім, це вимагає від працівників ЗДО відповідальності, узгодженості дій та додаткової уваги. Коли така дитина за висновком ІРЦ потрапляє до дошкільного закладу, то це є стресом не лише для неї та її батьків, а й для самих фахівців.

Хто такі діти з аутизмом, що важливо знати педагогу в роботі з ними такі питання обговорювали 17 березня 2023 року учасники засідання професійної педагогічної спільноти асистентів вихователів, вихователів інклюзивних груп та спеціальних груп закладів дошкільної освіти за темою «Педагогічні підходи в роботі з дітьми з розладами аутичного спектра», спікерами якого були працівники Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю м. Миргород. Сіваченко В.М., директор ЦКРДІ, зазначила, що будь-яку дитину з аутизмом можна привчити до порядку, організованості, адаптувати в дитячому колективі та сприяти її послідовному розвитку. Але для цього процес введення такої дитини в освітній простір повинен бути продуманим і підготовленим. Головним орієнтиром до розбудови корекційно-розвиткового процесу є ідея Виготського Л.С. про те, що дитина з особливостями розвитку є передусім дитиною, а потім уже дитиною з тими чи іншими особливостями розвитку.

Вчитель-дефектолог, логопед Центру Маслова А.О. ознайомила присутніх із характеристиками розладу аутичного спектру, надала практичні рекомендації щодо роботи педагогів із дітьми з РАС на початковому етапі, зауважила, що першочерговим завданням дошкільного закладу та батьків є формування у дітей соціальних навичок для використання у повсякденному житті.

Фахівець із фізичної реабілітації Центру Федорцова А.В. розповіла про сенсорну інтеграцію та її значення для функціонування і розвитку дітей з аутизмом.

А Добряк В. О., практичний психолог Центру, наголосив на важливості використання карток візуальної підтримки у роботі з дітьми з РАС для формування комунікативних навичок засобами  АДК (альтернативної і додаткової комунікації).

            Для ефективної взаємодії педагогів ЗДО з такими дітьми фахівці Центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю надали корисні посилання та список спеціальної літератури для використання в роботі.

            Дякуємо за неоціненний досвід та можливість спілкування з висококваліфікованими  спеціалістами з питань інтеграції дітей з ООП в освітній простір.

        Матеріали заходу можна переглянути за покликанням: https://drive.google.com/drive/folders/1uttU5IRxvqxLYGpbjDlKhnvsOoVwf4lS?usp=sharing

Любов Гречка, консультант

Комунальної установи «Центр професійного розвитку

 педагогічних працівників  Миргородської міської ради»

 

Просмотров: 347 | Добавил: kozlovga803017 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  March 2023  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz