28 березня відбувся черговий семінар директорів, заступників директорів та методистів закладів позашкільної освіти м. Миргорода. На обговорення було винесено питання організації пошукової та науково-дослідницької діяльності вихованців ЗПО.
Пошукова та науково-дослідницька діяльність сприяє розвитку мислення учнів, їх самостійності, здатності до пошуку, умінню добувати інформацію, прогнозувати, приймати нестандартні рішення; у той же час розвиває критичне мислення, сприяє самореалізації дітей. Ефективний шлях досягнення цього результату - сформувати пошуковий стиль мислення, прищепити інтерес до інтелектуальної діяльності й пізнання. Один із інструментів, що дозволяють виконати подібне завдання - включення в освітній процес самостійної учбово-дослідницької й пошукової діяльності учнів, - вимагає грамотного науково обґрунтованого підходу й рішення комплексу організаційно-управлінських, учбово-методичних, організаційно-методичних, інформаційних, дидактичних і психолого-педагогічних завдань.
Окрім теоретичних засад організації роботи учнів – дослідників і пошуковців присутні мали змогу познайомитися з пошуковим загоном «Скіф», який діє при Станції юних туристів ім. Д. Гурамішвілі: вихованці станції Гапонов В’ячеслав і Вероніка Должанова представили дослідження «Миргородське антибільшовицьке повстання 1919 року» та «Миргородський козацький полк».
Методист закладу Іван Іванович Кіріченко розповів про важливість грамотного науково обґрунтованого підходу до включення в освітній процес самостійної учбово-дослідницької й пошукової діяльності учнів, а також поділився досвідом, як зацікавити дітей такою діяльністю.
Загалом, учасники семінару отримали важливу та цікаву інформацію, яку зможуть використати в роботі у свої закладах.
Шевченко І.В., методист методичного кабінету відділу освіти
|