8 та 9 січня відбулися засідання методичних об’єднань учителів історії та правознавства, зарубіжної літератури та іноземних мов. Педагоги активно працювали відповідно до планів роботи м/о. Так, учителі історії ділилися ефективними формами і методами роботи з обдарованими дітьми у науково-дослідницькій діяльності. Тетяна Сахацька, учитель історії ЗОШ І-ІІІ ст. №9 ім. І.А. Зубковського, надала влучні рекомендації щодо тематики наукових робіт в Малій академії наук. Вона наголосила на тому, що тему наукової роботи краще обирати або зовсім нову, або недостатньо вивчену. Щоб уникнути дезінформації, стверджуючи новизну й актуальність теми, яка вже вивчена або не становить жодної вартості для науки, потрібно добре орієнтуватись у наукових працях, що передбачає глибоке опрацювання спеціальної наукової літератури. Вчитель історії та правознавства Негруб С.М. переконала колег, що одним з найефективнішим засобом вивчення історії є «історія повсякденності». Найперше, вивчаючи історію повсякденності, вчитель має донести до учнів саме розуміння того, що людина не існує поза історичною системою соціального життя. Також Світлана Миколаївна поділилася традиційними та інноваційними технологіями навчання історії повсякденності.
Як корисно та творчо використовувати матеріали з Проекту «Уроки з підприємницьким тлом» на уроках зарубіжної літератури розповіла й презентувала вчитель зарубіжної літератури ЗОШ І-ІІІ ст №3 Римма Луговська. Презентативний матеріал спонукав присутніх до висновку, що уроки зарубіжної літератури, де підприємницьке тло інтегроване у зміст уроку, методи навчання, надають широкий спектр можливостей під час аналізу художнього твору, виховання активності, ініціативності та творчих здібностей школярів. Основною проблематикою методичного посібника Савастеєнка В.В. є організація навчання учнів у групах. Всі присутні педагоги мали змогу ознайомитися з посібником у електронному форматі. Як використовувати та які саме тестові інтернет – платформи можна уроках зарубіжної літератури розповіла і показала Артюхова Ольга Дмитрівна. Вона познайомила вчителів з корисною платформою KAHOOT, де кожен зміг спробувати пройти он-лайн тестування.
Не менш цікавим та креативним було засідання вчителів іноземних мов. Про створення реальних ситуацій спілкування на уроках англійської мови доповіла Ольга Зайцева, вчитель англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. №9 ім. І.А. Зубковського. Ольга Іванівна влучно підібрала дидактичний матеріал для вивчення діалогічного мовлення, а також порекомендувала використання рольових ігор, які допоможуть створити мовленнєві ситуації на уроках. Майстер-клас з викладання англійської мови в НУШ яскраво провела Шкляренко Людмила Сергіївна, вчитель англійської мови СШ І-ІІІ ст. №5. Колеги активно брали участь у запропонованих нею іграх, мовленнєвих руханках та фізкультхвилинках.
Оксана Усатенко, методист ММК
|