Діти з особливими освітніми потребами живуть у своєму світі. Щоб навчити їх жити повноцінним життям, вчителі повинні допомогти їм адаптуватися у класному середовищі, знайти контакт з іншими дітьми, активізувати особистий потенціал. Як це зробити, показали вчителі Миргородської ЗОШ I – III ст. №3 під час семінару- практикуму «Робота з дітьми з особливими потребами. Вчимося жити разом.», який відбувся 27 листопада 2018 року.
Учитель початкових класів Голуб С. І. провела з учасниками семінару тренінгові вправи, які допомогли заглибитись в емоційний світ дітей із особливими потребами та дали змогу вкотре переконатися, що їм потрібна постійна допомога батьків та учителів. І ми, дорослі, зобов’язані її надавати.
Учасники семінару, об’єднавшись у групи, подорожували до особливої планети, назву якої вони дізнались виконавши завдання гри «Квест». Цікаві, корисні завдання у нестандартній формі підготували і провели вчителі Омеляненко Є. А. (скласти пазли, зафарбувати літери, які відповідають малюнку); Чудан Н. В. (вправи з LEGO та гра «Танграм»); Лісна Ю. І. та Гордусенко Н. А. ( інсценізація казки «Колобок» мовою жестів та міміки з нестандартними ситуаціями); Дудко Ю.І. (малювання ватними паличками, вилками, нанизування фігури ниткою). Виконавши завдання, всі прибули на планету «Інклюзіон».
На закінчення семінару Голуб С. І. провела вправу «Зворотній зв’язок». Учасники мали змогу поділитися своїми враженнями та висловити щирі побажання господарям закладу.
Погибко Н. І., методист методичного кабінету відділу освіти
|