"Формування життєвої компетентності особистості дошкільника в умовах упровадження програми «Впевнений старт»
«Зробіть усе, що можете, застосувавши те,
що знаєте, знаходячись там, де Ви є»
(Т.Рузвельт)
Яку дитину очікує Нова українська школа? Який формат взаємодії з дитиною забезпечить очікуваний результат? Як відшукати ефективний спосіб залучення батьків в освітній процес? Ці та багато інших актуальних питань є предметом обговорення педагогів закладів дошкільної освіти. Саме на формування фундаменту успішності дитини в умовах Нової української школи спрямована програма для дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт». Про її переваги, особливості впровадження йшлося на методичному об’єднанні вихователів, яке відбулося 29 жовтня 2019 року у відділі освіти у формі тренінгу. Власний досвід з організації роботи за цією програмою презентували педагоги – першопрохідці, креативні, творчі, винахідливі вихователі ДНЗ №10 «Веселка» (завідувач Левченко Н.Г.). Вихователь - методист цього закладу Головіченко О.В. детально ознайомила учасників засідання з особливостями програми та можливостями її реалізації за допомогою розробленого навчально-методичного комплекту «Впевнений старт»: Книга для вихователя, Книга для дошкільника, Альбом з художньо-творчої діяльності, Книга для батьків. У ході тренінгу педагоги мали можливість випробувати алгоритм організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО за програмою «Впевнений старт», змоделювати та продемонструвати на основі планування «Книги для вихователя» різні форми роботи з дітьми упродовж дня за певною темою. Учасники відмітили значні переваги програмно-методичного комплексу «Впевнений старт», зокрема:
-
цілісність, доступність, естетичне оформлення навчально-методичного комплекту;
-
зручність у використанні;
-
структурованість та сучасність інформації;
-
можливість працювати педагогам різного кваліфікаційного рівня: від початківця до майстра;
-
наявність порталу, де розміщуються додаткові навчальні матеріали та відео-поради від авторів;
-
сучасний підбір тем на основі філософського підходу на відміну від традиційного лексичного;
-
можливість активного залучення до освітнього процесу батьків вихованців;
-
діяльнісний підхід до організації навчання дітей старшого дошкільного віку.
Під час заходу панувала творча невимушена доброзичлива атмосфера, яка сприяла плідній роботі.
Підбиваючи підсумок, учасники засідання відмітили, що навчання за цією програмою передбачає щоденне наповнення дня дошкільника різними змістовними видами діяльності, що дозволить забезпечити йому успішність у майбутньому житті.
Гречка Л.М.,
методист відділу освіти
Миргородської міської ради
ФОТО |