У педагога є важка, але дуже важлива місія ‑ бути класним керівником. Є думка, що це лише доповнення до викладацької роботи; дехто вважає цю місію найголовнішою. Та що б не говорили про цю роботу, вона, без сумніву, потрібна дітям, оскільки основна структурна ланка в школі ‑ це клас. Саме в ньому зароджується інтерес до навчання, формуються соціальні стосунки між учнями.
Організатором діяльності учнів у класі є класний керівник. Саме він допомагає дітям знайти своє місце у соціумі, організовує їхнє дозвілля, формує відповідну емоційну атмосферу, плекає вільну, талановиту, фізично здорову особистість, збагачену науковими знаннями, естетичними смаками, готову до творчої трудової діяльності, яка досягається через формування в учнів морального ставлення до оточуючих людей і усвідомлення цінності людського життя, через формування культури інтелектуального розвитку та вдосконалення учнів, а також культури збереження власного здоров’я.
Усе це потрібно усвідомити класному керівнику, який тільки розпочинає свою діяльність. Молодому педагогу у цьому можуть допомогти досвідчені колеги. Тож і було вирішено при методичному кабінеті відділу освіти відкрити Школу молодого класного керівника.
1 листопада на базі ЗОШ №3 зібралися класні керівники з усіх навчальних закладів міста. Перша зустріч була присвячена питанню планування та організації роботи в класі, адже успішна діяльність класного керівника можлива лише за умови чіткого планування виховної роботи в класі, яке допомагає визначити цілісну виховну систему, проектувати розвиток усього колективу класу й окремих учнів.
Заступник директора з виховної роботи ЗОШ №3 Шаповалова В.В. познайомила всіх присутніх з особливостями планування виховної роботи в класному колективі у своїй школі. Психолог гімназії імені Т.Г. Шевченка Баніт С.Г. пояснила важливість складання психолого-педагогічної характеристики класу для визначення пріоритетів в роботі з учнівським колективом.
Було також проведено опитування, яке допоможе визначити коло проблем, що хвилюють молодих спеціалістів, та окреслити питання, які будуть розглянуті на наступних засіданнях.
А в результаті роботи Школи ми хочемо побачити впевнених у собі педагогів, які усвідомлюють важливу місію класного керівника в житті свого класу та кожної дитини в ньому.
|