Sunday, 22.12.2024, 16:18
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Категорії розділу
Бухгалтерія [1]
Бухгалтерська звітність
Конкурси [3]
Конкурси на замыщення вакантних посад
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Главная » 2012 » November » 30 » Шляхи реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти
11:18
Шляхи реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти

29 листопада 2012 року на базі ЗОШ №9 відбулася науково-практична конференція «Комунікаційна культура молодших школярів у контексті нового Державного стандарту початкової загальної освіти».

Проблема розвитку комунікативних умінь учнів у сучасній школі є дуже актуальною. Вона стоїть на межі таких наук, як психологія і педагогіка, визначає психологічну атмосферу в освіті. Аналіз сучасних психолого-педагогічних досліджень свідчить про наявність певних передумов вирішення питання розвитку комунікативних умінь. На думку багатьох дослідників, комунікативні вміння учнів займають центральне місце в процесі навчання, оскільки допомагають дітям розкритися, проявляти більшу активність і зацікавленість у навчанні.

 Особливої значущості сьогодні набуває необхідність формування комунікаційної культури у молодших школярів, яка пов’язана з інтенсифікацією інформаційних комунікацій, із широким упровадженням мережі Інтернету, сучасними технологіями видавничої справи, що певною мірою негативно впливають на створення культури особистісного комунікаційного простору, оволодіння естетикою слова, морально-естетичним самовиразом у спілкуванні. Молодші школярі більш, ніж дорослі підлягають впливу субкультури, моди на спрощення стилю спілкування, зневажливого ставлення до краси буденного мовлення, що приводить до значної засміченості їхньої мови, нарочитої брутальності.

У молодшомушкільномувіцізакладається фундамент культуримислення, культуримовлення і спілкування, розвиваютьсякомунікативніздібності, пізнавальнаактивність, образне, творчемислення. Саме початкова школа покликана сформувати в дітейінтерес до краси й мудрості живого слова, йогозначущості у життілюдини.

Проблеми комунікаційної культури школярів завжди були в центрі уваги видатних педагогів та методистів минулого А.Дістервега, О.Духновича, Я.Коменського, М.Корфа, В.Острогорського, Й.Песталоцці, С.Русової, К.Ушинського та інших. Значне місце ця проблема посідає в педагогічній спадщині В.Сухомлинського. Питанню формування комунікативних здібностей учнів відводиться чільне місце у Новому Державному стандарті початкової  загальної освіти та нових програмах для 1-4 класів.

          Учасники конференції розглянули різні аспекти формування комунікаційної культури молодших школярів  як з точки зору досліджень психолого-педагогічної науки, так і з точки зору педагогів-практиків навчальних закладів міста.

Вчителі початкових класів продемонстрували   змістовні презентації:        -   «Гра як засіб розвитку комунікаційної культури молодших школярів»

                    (Фирса Л.М., ЗОШ №3);

-          «Використання технології критичного мислення у виробленні комунікаційної компетенції учнів»   (Дорогань С.М. , ЗОШ №1);

-           «Вироблення мовленнєвої комунікаційної культури молодших школярів»      (Малій Л.С. , ЗОШ №9);

-            «Реалізація принципів педагогіки співпраці. Мистецтво спілкування»

         ( Маслак Л.М.,  СШ №5);

-           «Формування комунікаційної культури молодших школярів на уроках англійської мови» (Карпенко Т.Є. , НВК «Гелікон»);

-           «Шляхи виховання соціально-комунікаційної культури молодших школярів»  (Шульгіна Ю.Г. , гімназія ім..Т.Г.Шевченка);

-          «Комунікаційна культура молодшого школяра – передумова успішної реалізації особистості»  (Драгуцан С.О. , ЗОШ №7).

  

Рекомендації науково-практичної конференції

 

       1. Узагальнити й систематизувати методичні напрацювання вчителів початкових класів, та вчителів-предметників, які викладають у початковій школі.

                 До 25.12.12 – Голова міського м/о  та голови шкільних м/о

2. Використовувати в навчальному процесі новітні психолого-педагогічні дослідження, позитивні надбання вчителів міста.

                                               Постійно. Вчителі початкових класів.

        3.Узагальнені методичні матеріали творчо використовувати під час                 підготовки учнів 4-х класів до ДПА.

                                                               Протягом року. Вчителі ЗНЗ.

     4.Проводити діагностику визначення рівня сформованості комунікаційних умінь молодших школярів.

                                            Три рази на рік (вересень, грудень, травень)

                                         Психологи та вчителі початкових класів ЗНЗ.

      5.Постійно працювати над розвитком комунікаційних вмінь і навичок учнів за допомогою тренінгових вправ, виробленням вміння опановувати навичками ефективного слухання.

                                                                     Постійно. Вчителі ЗНЗ.

 

Просмотров: 1365 | Добавил: Юлия | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Архів записів
Календар
«  November 2012  »
SuMoTuWeThFrSa
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz