Спілкування
як складова професійної діяльності
Свідоме ставлення до вибору професії ми розуміємо як мотивовану
діяльність учнівської молоді, спрямовану на ознайомлення із змістом професії,
практичну апробацію своїх можливостей, оволодіння активними способами
підготовки до майбутньої праці, самовиховання професійно важливих якостей.
Проблемі формування в учнів свідомого ставлення до праці та вибору
професії приділяється велика увага педагогічними працівниками гімназії ім.
Т.Г.Шевченка. Зокрема, практичний психолог закладу Баніт С.Г., спеціаліст вищої
категорії, розглянула питання профорієнтації учнівської молоді у власному
методичному посібнику "Програма профорієнтаційної роботи психологічної служби гімназії".
Визначені орієнтири психолог втілює у власну практичну діяльність. Так,
11 грудня 2013 року у гімназії ім. Т.Г.Шевченка відбулося тренінгове заняття
«Спілкування як складова професійної діяльності» для учнів 9-х класів. Учні
мали можливість розібратися зі своїми інтересами, визначити схильності та
пізнати власні здібності. Тестування, «круглій стіл», «мікрофон», інтерв’ю –
ось неповний перелік форм роботи на занятті, які допомогли школярам долучитися
до такої важливої життєвої навички як вміння спілкуватися, висловлювати власну
думку, слухати і бути почутим.
Білецька Р.О., методист ММК |