Проблема наступності між дошкільною, початковою, середньою ланками – одна із складних проблем загальної освіти. Ці проблеми зорієнтовані передусім на інтеграцію двох ланок освіти, на усунення суперечок між запитами школи і програмними можливостями ДНЗ, амбіційними завищеними вимогами окремих батьків щодо підготовки їх дітей; між непідготовленістю дітей, які не охоплені суспільним дошкільним вихованням, і необхідністю враховувати специфіку дошкільної та початкової освіти.
Спільне методичне об’єднання вихователів дошкільних навчальних закладів міста, учителів 1-х класів, практичних психологів визначило актуальну проблему своєї діяльності: встановити наступність між дошкільними навчальними закладами і початковою школою, а також визначити форми роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні заклади.
Очікуваний результат співпраці - створення сприятливих умов для повноцінного життя дошкільника, школяра, для реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), для прояву індивідуального обличчя.
Методичне об’єднання розпочало роботу з перегляду уроків математики, читання, фізичної культури, які показали кваліфіковані учителі ЗОШ I-III ст.№9 ім. Івана Андрійовича Зубковського Помєщікова Н.О., Горобець Н.І., Передрій В.І. Уроки проведені на високому методичному рівні, їх зміст і форма повністю відповідали віковим особливостям першокласників.
Сподіваємось, що наступне засідання, на якому вихователі дошкільних навчальних закладів міста продемонструють високий професіоналізм, буде таким же глибоким і корисним.
Білецька Р.О., методист ММК
 |