27.03.2018 року в приміщенні відділу освіти Миргородської міської ради відбулося засідання методичного об`єднання практичних психологів та педагогів соціальних, в ході якого працівники психологічної служби міста підвищували фаховий рівень шляхом активного обміну досвідом.
З особливостями роботи з агресивними дітьми познайомила присутніх Яковенко С.І., педагог соціальний гімназії імені Т.Г.Шевченка. Вона зазначила, що підвищена агресивність дітей є однією з найбільш гострих проблем не лише для лікарів, педагогів і психологів, а й для суспільства в цілому. Актуальність теми незаперечна, оскільки число дітей із такою поведінкою стрімко зростає. Світлана Іванівна звернула увагу на особливу роль педагогів соціальних в організації профілактичної роботи з попередження агресивності у школярів.
Практичний психолог ДНЗ №2,,Оленка” комбінованого типу Кунєва Л.О. запропонувала для перегляду презентацію розвивального заходу з вихователями на тему ,,Рефлексія в своїх очах і очах інших”. Під час тренінгових занять було розглянуто поняття рефлексії як одного з механізмів саморегуляції педагога. Важливим аспектом цього процесу є усвідомлення себе самого як суб’єкта діяльності: своїх особливостей, здібностей, того, як його сприймають діти, батьки, колеги, адміністрація.
Практичний психолог ЗОШ I-III ступенів №9 ім. І.А.Зубковського Коробка О.В. висвітлила питання щодо методів саморегуляції як життєвої перспективи людини. Оксана Володимирівна зазначила,що існує безліч способів саморегуляції: самоаналіз, самоконтроль,самонавіювання, користуючись якими людина здатна виробити вміння бути стриманою, терплячою, мудрішою.
Під час зустрічі присутні обговорили проблеми,які виникають у роботі з дітьми,педагогами,батьками, та визначили шляхи подальшої роботи.
Кириленко Я.В., методист ММК. |