«Трикутник: учні –
вчителі - батьки»
Керівництво проектом: методичний кабінет відділу освіти
Миргородської міської ради, рада міського громадського об'єднання «Трикутник».
Учасники проекту: учні, вчителі, батьки навчальних закладів
міста.
Тип проекту: практично
орієнтований, міжпредметний, серед
учасників навчальних закладів міста, колективний, довготривалий.
Актуальність
Метою освіти й виховання є всебічний розвиток дитини як особистості та
найвищої цінності держави, розвиток її талановитості , інтелектуальних і
фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян,
здатних до свідомого суспільного вибору, примноження на цій основі
інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу.
Досягнення цієї мети передбачає інтеграцію виховних сил школи та родини,
створення умов для отримання дорослими і дітьми досвіду ділової конструктивної
взаємодії, що у свою чергу веде за собою необхідність вивчення рівня
педагогічної культури батьків, сімейно-побутових умов учнів, надання допомоги
батькам у родинному вихованні через систему педагогічного навчання, пропаганду
кращого досвіду родинного виховання, залучення батьків до організації
навчально- виховної роботи.
Завдання проекту
Проект розроблено
з метою:
• підвищення
рівня духовних, моральних цінностей і авторитету родини, створення сприятливих
умов для її всебічного розвитку як основи суспільства та держави
• формувати
розуміння того, що сім'я - це запорука міцності держави;
• нагромадження
педагогічних знань, необхідних батькам для виховання дитини;
• підвищення
самосвідомості батьків та визначення їхньої особистої шкали цінностей;
• надання
допомоги родинам у формуванні, збереженні та розвитку традиційних родинних
звичаїв;
• сприяння
соціальній та громадській активності родини;
• розширення
традиційних духовних цінностей родини;
• сприяння
партнерським стосункам у родині;
Основними завданнями проекту
є:
• формування у
батьків розуміння важливості ролі родини у житті суспільства, вихованні нового
покоління;
• поширення
позитивного виховного досвіду родин серед батьків, учнів шляхом відродження
національних свят, обрядів, пропаганди кращих духовних надбань народу,
підтримки та розвитку традицій, спрямованих на зміцнення родини, формування
демократичного світогляду, самосвідомості та громадської єдності;
• виявлення
характеру і принципів взаємодії між батьками й дітьми, батьками й вчителями,
вчителями й учнями та загальні закономірності розвитку дитини в процесі такої
взаємодії;
• створення
сприятливих умов для повноцінного морально -психологічного, соціального ,
культурного, духовного розвитку родини, гармонізації взаємовідносин поколінь;
• формування у
підлітків розуміння пріоритету виховання дітей у родині та гуманних взаємин між
членами кожної родини та в суспільстві;
• діагностування
соціально-психологічного портрету родини; |