Tuesday, 24.12.2024, 01:36
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів

У розділі матеріалів: 701
Показано матеріалів: 541-550
Сторінки: « 1 2 ... 53 54 55 56 57 ... 70 71 »

   Повідомляємо, що фінальний етап XVІ Всеукраїнського турніру юних           хіміків  відбудеться у жовтні-листопаді 2016 року. Турнір буде проведено      відповідно до вимог Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади,            турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності (зі змінами), затверд­женого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. № 1009, зареєстрованого в       Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 р. за № 1318/20056.   

     

хімії | Views: 412 | Added by: shkola9 | Date: 05.09.2016 | Comments (0)

 

На виконання листа МОН України  від 14.07.2016 р. №1/9-369 «Про проведення наукової школи з біохімії та нейрофізіології  для педагогічних працівників» повідомляємо, що Національним центром «Мала академія наук України» спільно з Експериментальною лабораторією для молоді «XLAB» у м. Геттінген (Німеччина) буде проведено стажування вчителів біології, викладачів вищих навчальних закладів, керівників гуртків, секцій та наукових товариств Національного центру «Мала академія наук України». Відбір педагогічних працівників буде здійснюватись  Національним центром «Мала академія наук України» відповідно до критеріїв, розміщених на сайті МАН: www.man.gov.ua.

 

хімії | Views: 417 | Added by: shkola9 | Date: 05.09.2016 | Comments (0)

Іноземні мови

 

Викладання іноземних мов у 2016-2017 навчальному році буде здійснюватись за навчальними планами, що зазначені у листі МОН  від 09.06.2016 № 1/9-296. Просимо звернути увагу на лист МОН України від 17.08.2016 №1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах» (розділ «Іноземні мови»).  Наказ МОН України №855 від 07.08.2015 року "Про внесення змін до Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів", де йдеться про збільшення годин на вивчення іноземних мов у 2015-2016 навчальному році, вважати дійсним.

Наразі йде розвантаження та модернізація навчальних програм для початкової школи, але це буде стосуватися і інших класів. Визначальним залишається компетентісний підхід під час викладання іноземних мов.Також треба враховувати мотиваційну компетентність для спонукання дітей до розуміння важливості вивчення іноземних мов.

Реалізацію саме цих особливостей навчання іноземних мов забезпечує використання автентичних навчально-методичних комплектів видавництва країн, мова яких вивчається , а саме “Оксфорд Юніверсіті Прес”, “Пірсон Едюкейшн”,“Губер”, “Лангеншайт”, “Експрес Паблішінг”, «Кле» Великобританії, Німеччини та Франції, які рекомендовані МОН України.

Зміст навчання іноземної мови в школі реалізується через основні цілі направлені на розвиток в учнів культури спілкування в процесі формування всіх компонентів іншомовної комунікативної компетенції. Це передбачає формування як чисто лінгвістичних навиків (лексичних, фонетичних, граматичних), так і їхнє нормативне використання в усному та писемному мовленні. Зміст і структура предмета іноземна мова визначається:

-                     комунікативними цілями і задачами;

-                     варіативністю змісту навчання іноземної мови в різних типах шкіл;

-                     кількістю годин, що відводиться на вивчення іноземних мов;

-                     віковими особливостями учнів;

-                     міжпредметними зв'язками.

Ознайомитися з програмним забезбеченням вивчення іноземних мов ((див. перелік на офіційному веб-сайті МОН України – www.mon/gov.ua).

Навчальні програми не встановлюють порядок (послідовність) вивчення предметної тематики у рамках навчального року,  а лише вказують на зміст, вивчення котрого є об’єктом тематичного контролю та оцінювання у рамках семестрового і підсумкового контролю.

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов

На  сьогодні уточнені схеми і критерії оцінювання, оскільки формат завдань з іноземних мов носить компетентнісний характер і в тій чи іншій мірі охоплює всі компоненти комунікативної компетенції в якості об'єктів контролю.

Обсяг тексту, рівень складності, лексична та граматична наповнюваність, тематика текстів для аудіювання та читання; обсяг висловлювань монологічного мовлення та кількість реплік у діалогічному мовленні, характер і тематика, лексична і граматична наповнюваність для говоріння; обсяг письмового повідомлення, його тематика, структура, повнота розкриття змісту, лексична насиченість та рівень граматичної компетентності для письма визначається вчителем відповідно до Програмових вимог, для кожного етапу навчання та типу навчального закладу.

Основними видами оцінювання з іноземної мови є поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.Семестрове оцінювання проводиться за чотирма видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо.  Більше уваги приділяти аудіюванню текстів, які читаються носіями мови та письму. Котроль може бути у вигляді тестування. Більшість прийомів поточного оцінювання спрямовано на детальну перевірку окремих параметрів мови або вмінь мовлення, яких щойно навчили, тематичне оцінювання проводиться на основі поточного оцінювання і виставляється єдиний тематичний бал. Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються.

Одним з важливих компонентів оцінювання є самооцінювання. Одним з найефективніших інструментів, що допомагає розвинути в учня здатність до самооцінювання в іншомовному навчанні є Європейське мовне портфоліо.

На сьогодні розроблено український варіант Європейського мовного портфоліо який пройшов апробацію у п'яти регіонах України (Харків, Одеса, Донецьк, Чернівці, Тернопіль) та підготовлено і видрукувано методичний посібник «Європейське Мовне Портфоліо: Методичний посібник. - Тернопіль: Лібра Терра,2015.». Більш детально ознайомитися з основними положеннями щодо використання Європейського мовного портфоліо можна на сайтах: www.coe.int/portfolio; wwwcilt.org.uk/elp.htm; www.nacell.org.uk/elp.htm; www.eelp.gap.it; www.europeestaalportfolio.nl та безпосередньо звернувшись до національного експерта проекту Карпюк О.Д. за адресою:  karpiuk@i.ua.

Звертаємо увагу, що наказом МОН від 03.06.08 №496 затверджено інструкцію з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно до загальних вимог до ведення класного журналу «Записи в журналі ведуться державною мовою. З іноземних мов частково допускається запис змісту уроку та завдання додому мовою вивчення предмета».

Всі записи в зошитах учні повинні проводити з урахуванням наступних вимог:

-    писати акуратно та розбірливо;

-    записувати дату виконання роботи (число та місяць). Дата в зошитах з іноземних мов записується так як це прийнято у країні мова котрої вивчається. Після дати необхідно вказати де виконується робота (класна чи домашня робота);

-        вказати номер вправи або вид роботи, що виконується.
Зошити та словники підписуються мовою яка вивчається.

Поділ класів на групи здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міносвіти і науки України від 20.02.02 р. № 128. При поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу клас ділиться на групи з 8-10 учнів у кожній (не більше 3 груп); при вивченні іноземної що не є мовою навчання, а вивчається як предмет - клас чисельністю понад 27 учнів ділиться на 2 групи.

Радимо ознайомитися з електронними сторінками ініціатив “GoGlobal”та “Uaspeaking”.

Відповідно до Указу Президента України № 641/215 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» в області була проведена відповідна робота по розширенню мережі мовних таборів на базі ЗНЗ та популяризації англійської мови. Рекомендуємо на серпневих педагогічних заходах підвести підсумки цієї діяльності та протягом вересня-грудня спланувати відповідні заходи щодо завершення Року англійської мови в Україні.

З огляду на те, що майже всі стратегічні документи щодо вивчення іноземних мов, зорієнтовані на Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, більш детально ознайомитись із основними положеннями цього документу можна на сайтах: http://www.coe.int; www.britishcouncil.org.ua; www.goethe.de/kiev .

 

Методист

відділу гуманітарних та мистецьких дисциплін              Є.І. Шарій-Якубовська

іноземної мови | Views: 1295 | Added by: ok_hora | Date: 01.09.2016 | Comments (0)

Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2016-2017 навчальному році

інформатики | Views: 660 | Added by: shkola9 | Date: 31.08.2016 | Comments (0)

Методичні рекомендації щодо вивчення економіки у 2016-2017 навчальному році


Методичні рекомендації щодо оформлення сторінок журналу з економіки 


У 2016-2017 навчальному році учні основної і старшої школи вивчатимуть такі курси географії:

  • 6 клас – «Загальна географія»;
  • 7 клас – «Материки і океани»;
  • 8 клас – «Україна у світі: природа, населення»;
  • 8 клас (поглиблене вивчення) – «Географія України»;
  • 9 клас – «Економічна і соціальна географія України»;
  • 9 клас (поглиблене вивчення) – «Економічна і соціальна географія України»;
  • 10 клас (рівень стандарту, академічний рівень) – «Соціально-економічна географія світу»;
  • 10-11 клас (профільний рівень) – «Географія».

Методичні рекомендації щодо оформлення сторінок журналу з географії 


Методичні рекомендації

щодо викладання біології, екології та основ здоров’я у 2016/2017 навчальному році

Основні нормативно-правові документи, якими  повинні керуватися у навчально-виховному процесі вчителі біології  у 2016/2017 навчальному році розміщені на таких Інтернет ресурсах:


 

Про організацію навчально-виховного процесу з хімії

в загальноосвітніх навчальних закладах Полтавської області

у 2016-2017 навчальному році

         Хімічна освіта в сучасному світі спрямована на розвиток і саморозвиток учнів відповідно до їхніх власних потреб та уподобань. Підґрунтям та джерелом для особистісного розвитку стають не тільки предметні знання, уміння та навички, а й досвід особистості з оволодіння ними. Суспільство вимагає від освітньої галузі створення умов, за яких дитина засвоює культурні цінності та опановує різноманітні види діяльності, набуває знань та умінь, які необхідні їй для життя та реалізації себе в сучасному суспільстві.

        

хімії | Views: 1032 | Added by: shkola9 | Date: 31.08.2016 | Comments (0)

Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz