Monday, 23.12.2024, 15:10
Вітаю Вас Guest | RSS


Меню сайту
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Булінг опитування
Форма входу


















Національна дитяча гаряча лінія


Національна гаряча лінія





Відділ освіти та ММК

Головна » Відділ освіти та ММК » Методоб'єднання вчителів

У розділі матеріалів: 701
Показано матеріалів: 581-590
Сторінки: « 1 2 ... 57 58 59 60 61 ... 70 71 »

       Відповідно до наказу ректора ПОІППО ім. М.В. Остроградського від 24.12.2015 р. №382 (протокол №6) до обласної картотеки об'єктів передового педагогічного досвіду внесені прізвища педагогів області, досвід яких  був вивчений і узагальнений методичними працівниками інституту в 2013-2015 роках:

Лопата Іван Іванович, учитель історії  Семенівського навчально-виховного комплексу №1 імені М.М. Хорунжого, "Викладання історії та суспільствознавства на основі схем".

     З адресою досвіду можна ознайомитися на сайті ПОІППО ім. М.В. Остроградського.

історії та правознавства | Views: 668 | Added by: ok_hora | Date: 13.04.2016 | Comments (0)

Відповідно до наказу ректора ПОІППО ім. М.В. Остроградського від 24.12.2015 р. №382 (протокол №6) до обласної картотеки об'єктів передового педагогічного досвіду внесені прізвища педагогів області, досвід яких  був вивчений і узагальнений методичними працівниками інституту в 2013-2015 роках:

Білан Оксана Григорівна, учитель української мови та літератури Лубенської СЗОШ№6, "Формування емоційного інтелекту на уроках словесності".

З адресом досвіду можна ознайомитись на сайті ПОІППО ім. М.В. Остроградського.


Відповідно до наказу ректора ПОІППО ім. М.В. Остроградського від 24.12.2015 р. №382 (протокол №6) ..................

зарубіжної літератури | Views: 694 | Added by: Ірина | Date: 13.04.2016 | Comments (0)

Н. А. Дем’яненко МОТИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ ХІМІЇ - УМОВА УСПІШНОЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

«Я не можу навчити всіх усьому,

але я можу вплинути на мислення моїх учнів»

Сократ

Найкращий вчитель той, хто пробуджує в учнів бажання вчитися. До цієї незаперечної істини приходили прогресивні педагоги всіх часів. Саме тому учителю хімії потрібно чітко усвідомити, як розпочати урок та захопити учнів. Учні повинні зрозуміти мету року з усіма проміжними ланками і прагнути досягти її. Активність особистості та її спрямованість на досягнення запланованого результату – це психологічне явище, мотиваційний процес. Вдала мотивація – успішний урок, позитивний результат.

Метою етапу мотивації є фокусування уваги учнів на проблемі й можливість викликати інтерес до обговорюваної теми. Мотивація є своєрідною психологічною паузою, яка дозволяє дітям насамперед усвідомити, що вони зараз почнуть вивчати інший предмет. Учень має бути налаштований на ефективний процес пізнання, мати в ньому особистісну власну зацікавленість, усвідомлювати, що і навіщо він зараз буде робити. Без виникнення цих внутрішніх підвалин – мотивів учіння і мотивації навчальної діяльності не може бути ефект пізнання. З цією метою можуть бути використані прийоми, що створюють проблемні ситуації, викликають у дітей здивування, подив, інтерес до змісту знань та предмету.

Дати учням радість праці, радість успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості власної гідності – про це розповідається в цьому методичному посібнику.

На уроках головне зацікавити, щоб пізнати, навчити. Викладання хімії починається з пробудження інтересу до предмету. Лише сила пізнати невідоме, дає величезний стимул усьому людству відкривати тайни самої матінки природи. Інтерес – це потужний стимул активності людини. Під його впливом психічні процеси відбуваються інтенсивно, а діяльність стає привабливою і продуктивною.

У цьому посібнику наведено загадки, прислів’я, повідомлення, цікаві факти, вислови вчених, уривки з художніх творів, які дають змогу актуалізації пізнавальної діяльності учнів на уроках збудити в їхніх серцях цікавість до предмету хімії.

Успіх – головне джерело мотивації учня до навчання. Одного разу досягнутий успіх забезпечить заохочення і бажання його повторити. Така самосвідомість і породжує мотивацію. Успіх приходить до того, хто в нього вірить.

хімії | Views: 431 | Added by: shkola9 | Date: 05.04.2016 | Comments (0)

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ I НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 94 від 08 лютого 2016 року

Про затвердження орієнтовних вимог до
проведення державної підсумкової атестації
учнів (вихованців) у системі загальної
середньої освіти у 2015/2016 навчальному році


Пошук
Block title
Block content

влажность:

давление:

ветер:



























Відділ освіти Миргородської міської ради © 2024
Create a free website with uCoz