Аналіз роботи міського методичного об'єднання педагогів - організаторів за 2014-2015 н.р.
Методичне об’єднання педагогів – організаторів у 2014-2015 навчальному році спрямувало свою діяльність на виконання рекомендацій МОН України, ПОІППО та методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради щодо планування й організації позаурочної навчально-виховної роботи з дітьми, підлітками та учнівською молоддю в школі, удосконалення роботи органів учнівського самоврядування та організації роботи дитячих громадських організацій і об’єднань та спиралося при плануванні роботи на «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».. Методоб’єднання обрало для опрацювання у навчальному році науково-методичну проблему «Формування життєвих цінностей особистості, підготовка учнівської молоді до активної, творчої, особистісно й соціально значущої життєдіяльності».
Основними завданнями діяльності педагогів-організаторів на 2014-2015 н.р. методоб’єднання визначило:
- продовжити втілення у навчально-виховний процес Національної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;
- упроваджувати в роботу сучасні особистісно-орієнтовані технології (інтерактивне навчання, метод проектів, інформаційно-комунікаційні технології, створення ситуації успіху та ін.);
- сприяти розвиткові мотивів творчої діяльності, формуванню потреби в досягненнях у учнів;
- співпрацювати з органами учнівського самоврядування для надання допомоги в організації їхньої роботи;
- направити роботу на реалізацію концепції національного виховання;
- підвищити рівень превентивної роботи у навчальних закладах;
- ознайомитись з найновішими досягненнями психолого-педагогічної науки, передовим педагогічним досвідом стосовно організації виховної роботи в школі.
Протягом 2014-2015 н.р. було проведено 4 засідання методичного обєднання, 2 семінари: «Організація музейної справи у школі» на базі ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського та «Сучасні тенденції розвитку учнівського самоврядування на засадах єдності виховання, розвитку, психологічної підготовки учнів до самореалізації в соціумі» на базі ЗОШ №1 імені Панаса Мирного.
У 2014-2015 н.р. педагоги – організатори впроваджували нові нестандартні форми виховної роботи (пізнавальні та інтелектуальні ігри, ігри-вікторини, дискусії, диспути, ринги, вечори, подорожі до джерел рідної культури, огляди-конкурси, КВН, фестивалі, творчі завдання, виставки дитячої творчості та ін.), створювали належні умови для творчого самовираження і саморозвитку учнів – національно свідомих громадян України, виховання компетентної особистості.
Велика увага приділялася національно-патріотичному вихованню.
Протягом року було проведено виховні заходи, у підготовці яких брали участь педагоги – організатори:
1. Презентація фотоколажів «Наше яскраве шкільне життя».
2. Благодійна акція "Школярі Миргорода - захисникам України", ініційована міським громадським об’єднанням «Трикутник».
3. Загальноміський брейн-ринг до Дня збройних сил України «Українське військо: від козацтва до сьогодення».
4. Загальноміська акція «Прикрасимо ялинку своїми руками».
5. Презентація загальноміської команди КВН (готували заступник директора з виховної роботи ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського Сіряк М.В. та педагог-організатор цього закладу Бутко Т.М.).
6. «Круглий стіл» «Формування національних (етнічних) загальнолюдських цінностей у дітей як невід’ємна частина родинного та шкільного виховання» в рамках проекту «Трикутник» (взяла участь педагог – організатор ЗОШ №1 імені Панаса Мирного Дрімайло Н.М., допомагала в підготовці виступу голови «Молодіжного парламенту м. Миргород» Принципала Ігоря педагог – організатор гімназії імені Т.Г. Шевченка Білоцерківець К.Г.).
7. Загальноміський конкурс «Чарівні леді».
8. Презентація учнівського самоврядування ЗОШ №1 імені Панаса Мирного (педагог – організатор ЗОШ №1 імені Панаса Мирного Дрімайло Н.М.).
9. Фестиваль родинної творчості «Таланти родин рідного краю» (тема фестивалю: «А пам'ять повертає у минуле, у той травневий переможний день…»).
10. Загальноміська акція «Пам’ятаємо – тож переможемо!»
11. Загальноміське свято «Салют, випускники!» та ін.
Роботу методичного об’єднання педагогів-організаторів у 2014-2015 н.р. можна визнати як таку, що проводилась на належному рівні. Педагоги професійно підходили до своєї роботи, працювали творчо, з ентузіазмом, що й показали численні загальноміські та шкільні заходи виховного спрямування, заходи міського громадського об’єднання «Трикутник».
Завдання на 2015-2016 н.р.
Методичне об’єднання педагогів – організаторів у 2015-2016 навчальному році спрямує свою діяльність на виконання рекомендацій МОН України, ПОІППО та методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради щодо планування й організації позаурочної навчально-виховної роботи з дітьми, підлітками та учнівською молоддю в школі, удосконалення роботи органів учнівського самоврядування та організації роботи дитячих громадських організацій і об’єднань та спиратиметься при плануванні роботи на «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та Обласну Концепцію виховної діяльності навчальних закладів Полтавської області на 2015-2020 роки. Методоб’єднання працюватиме у наступному навчальному році над науково-методичною проблемою «Формування позитивного соціального досвіду, світоглядних позицій і ціннісних орієнтирів дітей та молоді на основі духовних, моральних і культурних засад життя українського народу, підготовка учнівської молоді до активної, творчої, особистісно й соціально значущої життєдіяльності».
Основними завданнями діяльності педагогів-організаторів на 2015-2016 н.р. методоб’єднання визначило:
- продовжити втілення у навчально-виховний процес Національної програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та основних ідей Обласної Концепції виховної діяльності навчальних закладів Полтавської області на 2015-2020 роки;
- упроваджувати в роботу сучасні особистісно-орієнтовані технології (інтерактивне навчання, метод проектів, інформаційно-комунікаційні технології, створення ситуації успіху та ін.);
- направити роботу на реалізацію концепції національного виховання;
- створювати належні умови для творчого самовираження і саморозвитку учнів – національно свідомих громадян України, виховання компетентної особистості;
- сприяти набуттю дітьми і молоддю громадянського досвіду на основі готовності до участі у процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
- формувати толерантне ставлення до інших народів, культур і традицій;
- співпрацювати з органами учнівського самоврядування для надання допомоги в організації їхньої роботи.
У 2015-2016 н.р. планується провести конкурс на кращого педагога – організатора, метою якого є підтримка творчо працюючих педагогів-організаторів, підвищення їх професійної майстерності, популяризація кращих педагогічних здобутків, виявлення та пропаганда кращого педагогічного досвіду.
Педагоги – організатори продовжуватимуть співпрацювати з Миргородським міським громадським об’єднанням «Трикутник», «Молодіжним парламентом м. Миргород».
Запланована робота методичного об’єднання повинна сприяти підвищенню ефективності виховання учнів.
Засідання методичного об’єднання педагогів-організаторів
Серпень
1. Аналіз роботи методоб'єднання педагогів - організаторів за 2014-2015 н.р. та перспективи розвитку на 2015-2016 н.р.
(Дрімайло Н.М., голова м/о).
2. Затвердження плану роботи м/о педагогів - організаторів на 2015-2016 н.р.
(Дрімайло Н.М., голова м/о).
3. Опрацювання методичних рекомендацій МОНУ та ПОІППО ім. М.В. Остроградського щодо організації виховної роботи на 2015-2016 н.р.
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти).
4. Ознайомлення з обласною Концепцією виховної діяльності навчальних закладів Полтавської області на 2015-2020 роки
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти, Дрімайло Н.М., голова м/о)
Жовтень
- Формування професійного портрета педагога-організатора засобами інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному інформаційному просторі.
(Білоцерківець К.Г., педагог – організатор гімназії імені Т.Г. Шевченка)
- Загальноміський конкурс педагогічної майстерності «Кращий педагог – організатор року».
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти)
3. Підготовка до КВН та до гри «Дебати».
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти, ЗОШ №3)
Січень
1. Підвищення педагогічної майстерності педагогів-організаторів як важлива умова забезпечення ефективності функціонування виховної системи навчального закладу.
(Ромодан Ю.О., педагог – організатор СШ №5)
2. Реалізація Основних орієнтирів виховання через впровадження інноваційних масових форм позакласної роботи з дітьми.
(Зубко М.І., педагог – організатор ЗОШ №7)
Березень
1. Захист учнівських проектів. Участь в обласному фестивалі – конкурсі учнівських проектів самоврядування «Ми віримо в гарне майбутнє».
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти, Бутко Т.М., педагог – організатор ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського).
2. Формування громадянської свідомості учнівської молоді.
(НВК «Гелікон»)
Квітень
Семінар – практикум «Роль учнівського самоврядування в розвитку лідерських якостей та творчих здібностей школярів» (ЗОШ №3):
1. Використання творчого потенціалу учнів та всебічний розвиток особистості через участь в органах учнівського самоврядування.
2. Роль вчителів-консультантів органів учнівського самоврядування в розвитку лідерських якостей та творчих здібностей школярів.
3. Презентація структури учнівського самоврядування у ЗОШ №3. |