Методичне об’єднання педагогів – організаторів у 2019-2020 навчальному році буде працювати відповідно до рекомендацій МОН України, ПОІППО та методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради щодо планування й організації позаурочної виховної роботи з дітьми, підлітками та учнівською молоддю в школі. У плануванні виховної роботи у навчальних закладах міста педагоги спираються, в першу чергу, на «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», Концепцію національно-патріотичного виховання дітей і молоді. При плануванні національно-патріотичного виховання учнівської молоді педагоги-організатори будуть керуватися Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Концепцією сімейного виховання в системі освіти України «Щаслива родина» на 2012 – 2021 роки, Програмою національно-патріотичного виховання учнівської молоді у Полтавській області на 2016-2020 рік, Обласною цільовою програмою національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2017 – 2020 роки, Програмою реалізації Концепції допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді Полтавської області на 2015-2020 роки та ін. нормативними документами. Методоб’єднання продовжить працювати над науково-методичною проблемою «Компетентнісний підхід в організації роботи з учнями педагога-організатора».
Основними завданнями діяльності педагогів-організаторів на 2019-2020 н.р. методоб’єднання визначило:
- аналіз нормативно-правових документів, які регулюють питання життєдіяльності дитячих об’єднань та педагогічного супроводу органів учнівського самоврядування;
- оволодіння педагогічними формами та методами створення ефективного виховного простору шляхом консолідації зусиль усіх соціальних інститутів міста;
- орієнтація на неперервну самоосвіту, залучення до активної методичної роботи;
- пошук та впровадження методів виховної роботи, які формують життєві цінності особистості, готують молодь до активної громадянської, творчої, особистісно та соціально значущої життєдіяльності;
- організація учнівських об’єднань і доброчинних заходів, спрямованих на виховання загальнолюдських цінностей школярів.
У 2019-2020 н.р. педагоги – організатори візьмуть участь у підготовці та проведенні загальноміських заходів, таких як:
1. Виставка квіткових композицій «З днем народження, любий Миргороде!» до Дня міста (вересень).
2. Міський заочний конкурс юних журналістів на кращу статтю до Дня святого Миколая «Найбільше диво в моєму житті» (грудень 2019 р.)
3. Міський брейн-ринг «Новий рік у різних країнах світу» (грудень 2019 р.).
4. І (міський) етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (жовтень – квітень).
5. Загальноміське свято «Салют, випускники!» (червень).
Педагоги-організатори продовжуватимуть співпрацювати з Миргородським міським громадським об’єднанням «Трикутник», «Молодіжним парламентом м. Миргород».
Запланована робота методичного об’єднання повинна сприяти підвищенню ефективності виховання учнів.
Засідання №1 (серпень)
1. Аналіз роботи методоб'єднання педагогів - організаторів за 2018-2019 н.р. та затвердження плану роботи на 2019-2020 н.р. (Магденко Л.Є.., голова м/о)
2. Нормативне-правове забезпечення виховного процесу у закладах освіти міста на 2019-2020 н.р. (Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти)
3. Підготовка і проведення свята Першого дзвоника та Першого уроку. (Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти)
4. Організація участі в обласному фестивалі – конкурсі учнівських проектів самоврядування «Ми віримо в гарне майбутнє». (Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти)
Засідання №2 (жовтень)
1. Основні переваги використання комп’ютерних технологій у виховній роботі. (ЗОШ №3)
2. Виховання національної свідомості учнів через систему роботи педагога-організатора. (СШ №5)
3. Волонтерська діяльність як основа побудови та розвитку громадянського суспільства. (гімназія імені Т.Г. Шевченка)
Засідання №3 (січень)
1. Виховна система: пошуки, знахідки, педагогічні ідеї та досвід формування. Творчий звіт педагогів – організаторів, які атестуються в 2019-2020 н.р. (Педагоги – організатори, які атестуються)
2. Організація і проведення акцій у закладі освіти. (НВК «Гелікон», ЗОШ №7)
3. Співпраця педагога-організатора з учнівським самоврядуванням під час організації та проведення молодіжних форумів.(ЗОШ №1 імені Панаса Мирного, ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського)
Засідання №4 (березень)
Семінар-практикум «Удосконалення форм співпраці з учнівським самоврядуванням»:
1. Виявлення лідерів серед школярів, створення умов для реалізації їх організаторських здібностей.
2. Форми роботи з лідерами учнівського самоврядування.
3. Презентація учнівського самоврядування ЗОШ №9 імені І.А. Зубковського.
(Шевченко І.В., методист ММК відділу освіти; ЗОШ №9 імені Івана Андрійовича Зубковського) |