СЕРПЕНЬ
- Аналіз роботи ММО учителів української мови та літератури за 2016-2017 н. р. та визначення завдань на 2017 -2018 н. р. (Ксьонз О.М., голова ММО)
Проблема: «Підвищення рівня освітніх послуг через формування акмеологічного середовища. Розвиток здібностей, можливостей, інтересів учнів через застосування акмеологічного підходу на уроках української мови та літератури у 9 класі»
- Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо вивчення української мови та літератури у 2017- 2018 н. р.
( Усатенко О.О., методист ММК)
- 0бговорення та затвердження плану роботи ММО учителів української мови та літератури на 2017 -2018 н .р.
Ж О В Т Е Н Ь
1. Про організацію проведення міського етапу олімпіади з української мови, літератури та мовно-літературних конкурсів
2. Навчальні ігри інтегративного типу на уроках української мови та літератури (ЗОШ №1)
3. Організація самостійної роботи на уроках української мови та літератури (ЗОШ №3)
ЛИСТОПАД
- Методичні гостини. Науково – практичний семінар.
(Гімназія імені Т.Г. Шевченка)
«Розвиток здібностей, можливостей, інтересів учнів через застосування акмеологічного підходу на уроках української мови та літератури у 9 класі»
С І Ч Е Н Ь
1. Аналіз результативності роботи вчителів-словесників у I семестрі 2017 -2018 н. р. (Підсумки олімпіади з української мови і літератури та мовно-літературних конкурсів)
2. Роль засобів мистецтва в активізації і формуванні емоцій та почуттів на уроках мови та літератури («Гелікон»)
Л Ю Т И Й
Методичні гостини . Науково – практичний семінар . ЗОШ №7
«Розвиток здібностей, можливостей, інтересів учнів через застосування акмеологічного підходу на уроках української мови та літератури у 9 класі»
Б Е Р Е З Е Н Ь
1. Методичні рекомендації щодо проведення ДПА з української мови та літератури у 2017- 2018 н. р. (Усатенко О.О.)
2. Творчий звіт учителів, які атестуються у 2017-2018 н. р.
3.Обговорення інструктивно-методичних матеріалів МОН України та Департаменту освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації.
|