МИРГОРОДСЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
02.04.2014 №138
НАКАЗ
Про підсумки атестаційної експертизи
Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №7
Миргородської міської ради Полтавської області
Згідно з графіком проведення атестаційної експертизи навчальних закладів та відповідно до наказу відділу освіти Миргородської міської ради від 06.12.2013 № 431 «Про проведення атестаційної експертизи Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Миргородської міської ради Полтавської області» у період з 17.03.2014 по 28.03.2014 проведено атестаційну експертизу Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 Миргородської міської ради Полтавської області.
Атестаційну експертизу проводила комісія у кількості 12 спеціалістів, які забезпечили експертну перевірку всіх напрямів діяльності загальноосвітнього навчального закладу згідно з робочою програмою, підготували акт атестаційної експертизи та пропозиції експертної комісії щодо наслідків атестаційної експертизи (Додаток 1, 2).
Атестаційна експертиза показала, що педагогічний колектив школи на достатньому рівні забезпечує реаліазацію державної політики в галузі освіти, виконання вимог чинного законодавства, завдань, визначених Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті.
Проводиться певна робота зі створення умов для здобуття учнями повної загальної середньої освіти, зміцненню навчально-матеріальної та матеріально-технічної бази школи.
Основні нормативно-правові документи, які регулюють діяльність школи, відповідають заявленому типу і статусу навчального закладу.
Експертиза навчальних досягнень учнів у розрізі навчальних предметів показала достатній рівень.
Заслуговує на увагу робота адміністрації школи та педагогічного колективу з питань забезпечення соціального захисту, збереження і зміцнення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу, підвищення рівня навчальних досягнень учнів; стовідсоткове охоплення навчанням всіх дітей шкільного віку , незначна частка пропусків уроків без поважних причин учнями закладу.
У школі забезпечується належний стан навчальних та допоміжних приміщень, надвірних споруд на території школи, санітарно-гігієнічний режим та умови для підтримання життєдіяльності школярів та працівників.
Наслідки атестаційної експертизи загальноосвітнього навчального закладу дають можливість зробити висновок, що директор закладу відповідає займаній посаді .
Поряд із цим у роботі школи є певні недоліки:
1. Низький рівень використання у навчально-виховному процесі інформаційно-комунікаційних технологій.
2. Відсутність перспектив функціонування старшої школи у результаті поступового скорочення шкільних контингентів; недостатньої роботи з питань діагностування , прогнозування процесу майбутнього розвитку школи , відсутності протягом останніх 10 років сталого профілю навчання у старшій школі.
3. Низький рівень психологічної компетентності педагогічного колективу.
4. Потребує перегляду і покращення діяльність педагогічної ради закладу.
5.Слабий рівень матеріально-технічного забезпечення викладання предметів, особливо природничо-математичного циклу.
6. Робота органів громадського самоврядування не набула дієвого характеру.
7. Недостатнє фінансування закладу привело до того, що протягом останніх років не проводиться підписка у школі на періодичні фахові видання.
8. У школі послаблено науково-дослідницьку роботу із обдарованими учнями (учать у конкурсі учнів – членів Малої академії наук)
Проте зазначені недоліки суттєво не впливають на рівень освітньої діяльності школи . Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
1. Акт атестаційної експертизи та пропозиції експертної комісії за наслідками атестації Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №7 Миргородської міської ради Полтавської області затвердити (Додаток 1,2).
2.Вийти з пропозицією до регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації навчальних закладів про визнання Миргородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №7 Миргородської міської ради Полтавської області атестованим.
3. Відмітити позитивний досвід роботи директора закладу питань забезпечення соціального захисту, збереження і зміцнення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
4. Головному спеціалісту відділу освіти Миргородської міської ради Похно Л.М.:
4.1.До 18 квітня 20 14 р. узагальнити матеріали перевірки та впорядкований пакет документів за наслідками атестаційної експертизи передати адміністрації школи і Регіональній експертній раді з ліцензування та атестації навчальних закладів області.
4.2. Узяти на контроль виконання пропозицій за наслідками атестаційної експертизи.
5. Спеціалістам відділу освіти Похно Л.М. , Яшна Л. М. та міському методичному кабінету ( завідувач Даценко Т.І.):
5.1.До 18.04.2014 р. надати допомогу адміністрації школи в розробці заходів з виконання пропозицій атестаційної комісії.
5.2. Внести в план роботи методкабінету питання надання методичної допомоги школі в міжатестаційний період.
6. Адміністрації школи :
Василевичу В.Л. – директору школи; Рибіній О.І – заступнику директора школи з навчальної роботи; Васіловій І.В.- заступнику директора з виховної роботи :
6.1.Підсумки атестації, висновки та пропозиції експертної комісії взяти до неухильного виконання.
6.2. До 28 квітня 2014 р. розробити заходи з ліквідації виявлених недоліків та перспективи розвитку школи, обговорити їх на засіданні педагогічної ради.
6.3.Результати атестації школи враховувати при проведенні атестації педагогічних кадрів.
6.4. До 15 жовтня кожного року до повного виправлення недоліків інформувати відділ освіти про проведену роботу, починаючи з 15 жовтня 2014 року.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Похно Л.М.
Начальник відділу освіти
Миргородської міської ради Т.М. Колибельнік
|