Про результати вивчення
стану задоволення перебуванням у школі та рівне ставлення до дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста
Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів функціонування освітнього середовища навчальних закладів. За таких умов ефективним засобом отримання інформації про діяльність загальноосвітніх шкіл залишається моніторингове спостереження, що надає змогу вчасно усунути певні прорахунки і розробити стратегію подальшого розвитку. Водночас актуальність запровадження моніторингу пов’язана з необхідністю отримання відомостей про аспекти впливу на учня. Адже рівний доступ до якісної загальної середньої освіти залежить від комфортності становища дитини та її взаємодії з різними об’єктами системи освіти.
Моніторинг освітнього середовища здійснювався працівниками психологічної служби протягом березня 2016 року. Основу моніторингового дослідження склали міжсуб’єктн
...
Read more »