15 лютого на базі СШ №5 зібралися представники освітніх закладів міста: заступники директорів з виховної роботи, класні керівники, практичні психологи та соціальні педагоги. Говорили про особливості роботи вчителя з дітьми із низьким статусом в учнівському колективі.
На жаль, навіть колективи із найвищим рівнем розвитку не можуть запобігти міжособистісним конфліктам, у рамках яких формується ієрархія організованого класу. У класі завжди з’являються лідери та аутсайдери, перші намагаються зміцнити й утвердити свій статус, другі – полегшити свою участь. Це і є першим кроком до психологічних травм, що провокують агресивне поводження у спілкуванні учнів. Адже у ролі аутсайдерів найчастіше опиняються учні з неблагополучних сімей, сироти чи напівсироти, «новенькі».
Вирішення питання низького статусу дити
...
Read more »