Добре, коли в тебе є гроші й усе,
що можна купити за гроші, але непогано також час від часу
перевіряти, чи не втратив ти те, що не можна купити за гроші.
26 лютого 2016 року на базі Миргородської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 відбувся семінар директорів та заступників із навчально-виховної роботи «Науково-методична робота з упровадження нових курсів, які формують фінансову грамотність школярів в умовах модернізації навчального закладу». Саме цей навчальний заклад є учасником експериментального проекту з впровадження предмету фінансова грамотність на теренах Полтавської області. Своїм досвідом поділилися з присутніми директор школи Пляшник Л.С. та заступник директора з навчальної роботи Погорєлова В.А. Практичну частину цього курсу педагоги міста мали змогу побачити на таких уроках:
- «Позначення чисел другого десятка цифрами», математика 1-ий клас, учитель Омельяненко Є.А.;
- «Податки в історії народу. Створення комп’ютерних презентацій», основи податкових знань (бінарний урок 9 клас), учитель інформатики Осіпова О.В. та математики Педорич Л.М.;
- «Систематизація та узагальнення вивченого з теми: «Фінансово-кредитні установи», фінансова грамотність 10 клас, учитель Трибушна Г.Б.;
- «Екскурсія до Музею грошей», художня культура 11 клас, вчитель Магденко Л.Є..
Гармонійною до теми семінару була виставка малюнків та плакатів «Податки очима дітей», що традиційно проводиться у цьому навчальному закладі.
Не в грошах щастя. Щоб відчути це, учасники семінару, під чітким керівництвом учителя трудового навчання Коморної В.В., виготовили весняний топіарій щастя та дізналися, як зберегти позитивні емоції на роботі. Цього навчила присутніх практичний психолог школи №3 Покиньборода С.Б.
Нажити багато грошей – хоробрість, зберегти їх – мудрість, а вміло витрачати – мистецтво. Ці слова Бертольда Авербаха і стали фінальним акордом семінару.
Невєрова Ю.В., завідувач методичного кабінету
відділу освіти Миргородської міської ради.
Фото з семінару |