13.03.2013
року в ЗОШ №1 відбулося засідання творчої групи математиків міста під
гаслом «Розвиток логічного мислення на уроках математики».
Вчитель
Коваленко Л.М. на уроці продемонструвала логічно вибудувану структуру вивчення теми «Трикутники». Упродовж подорожі учні 7 класу вражали своїми
глибокими знаннями по даній темі: класифікації трикутників за сторонами, за
кутами, школярі прекрасно володіють такими поняттями, як бісектриса, медіана,
висота, використовують при доведенні задач властивості рівнобедренного
трикутника.
Протягом
усього уроку простежувалася логічність у міркуваннях, при аналізі умов задач,
при їх розв’язанні. Не оминули своєю увагою і практичну сторону даної теми –
використання геометрії у мистецтві, архітектурі, геодезії. Пригадали видатних
математиків давніх часів та їх вклад у велику науку – геометрію.
Подорожуючи
по різних станціях, протягом уроку, учні показували свою ерудицію, знання з
різних шкільних предметів, поділилися з присутніми гарним настроєм та щирими
посмішками. Фізкультхвилинка і та була математичною.
На завершення Шмиголь
О.В., учитель СШ №5 подарувала вірш усім присутнім:
Перша школа нас
зібрала
Майстер – клас нам
показала,
Як трикутники
вивчати,
Щоб усі ознаки
знати,
Які є види по
кутах,
А які – по сторонах.
Гіпотенуза, катет,
висота
Це задача не
проста.
Ознаки рівності і
медіани
Ой, спаси нас,
рідна мамо!
Рівнобедренні і
прямокутні, правильні і тупокутні,
Зовнішній кут і
бісектриса,
Вчитель – наче
актриса.
Працює вправно і
прекрасно,
У неї методи сучасні.
Діти наче зайчики
стрибають
Відповіді на всі
питання знають.
Розгадують
кросворди і помилки знаходять,
Розв’язують задачі,
рахують і доводять,
Геометрія –
серйозна штука,
Усім потрібна ця
наука!
Методист ММК Невєрова Ю.В.
|