Главная » 2016 » November » 9 » Семінар-практикум "Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
14:39 Семінар-практикум "Організація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання" |
Учасники семінару обговорили питання психологічного, педагогічного і соціального супроводу, які належать до сфери професійної діяльності працівників навчального закладу, залучених до роботи з дитиною з особливими освітніми потребами. Адже дедалі частіше до загальноосвітніх навчальних закладів приходять діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу — на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Для надання якісних освітніх послуг у сучасному навчальному закладі потрібні логопеди, педагоги-дефектологи, корекційні психологи тощо. Необхідно облаштовувати кімнати м’якого середовища та рухової активності, ЛФК для проведення корекційно-розвиткових занять з особливими дітьми. Для подолання цих та низки інших проблем в ході семінару визначилась ініціативна група з числа досвідчених практичних психологів та соціальних педагогів на чолі з Козуліним В.Ю. по створенню міської Програми "Інклюзивна освіта у м.Миргород на 2017-2021р.р."
 |
Просмотров: 567 |
Добавил: shkola9
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|